8. helmikuuta 2015

VIIKONLOPPU

DSC05835
Mun viikonloppu koostui lähinnä urheilusta ja kyllä mä siinä jossain välissä vähän luinkin. Oon nyt todella pahasti jäljessä mun lukusuunnitelmasta, mut aattelin tänään yrittää ottaa sitä kiinni. Saatiin muuten enkun ja ruotsin prelit takas. Enkku meni ihan täysin penkin alle, mut ruotsista sain Cn! Se vastaa noin 7, mikä on todella hyvä mun mielestä kirjotuksista. Ainakin mulle, sillä pelkäsin sitä etten pääse edes läpi. Toivotaan et oikeet kokeet menee sit yhtä hyvin ton ruotsin kannalta!
DSC05829 DSC05843
Oon jo pitkään halunnut testata jotain palautusjuomaa salin jälkeen, ja  nyt sain vihdoin aikaseks hankkia itelleni tollasta. Ostin siis suklaan makusen koska mun poikaystävä suositteli sitä. Maun puolesta tä on ainakin toiminut tosi hyvin :D Ootan aina salilla sitä et pääsen juomaan tota, haha. 
DSC05834 DSC05838 DSC05759

2 kommenttia: