14. helmikuuta 2015

PENKKARIT

IMG_6418
Näiden päivien takia mä olen iloinen siitä et menin lukioon. Penkkaripäivä oli yks mun elämän ihanimmista päivistä, ja tuun muistamaan sen ikuisesti. Olin varmaan yhtä hymyä koko päivän! Meillä ei onneks ollut mitään teemaa pukeutumisen suhteen ja mä päätin olla Teletapeista tuttu Tiivitaavi. Mun asu oli tosi lämmin ja oon tyytyväinen et valitsin sen! Oli myös kiva nähdä kun meijän koulussa ei ollut kahta samaa asua, et kaikilla oli eri asut. Meillä soi koko päivän koulun aulassa musiikki ja meillä oli kaikkea kivaa aktiviteettia järjestetty niin opettajille kuin muille oppilaillekin. Osa meistä abeista oli myös keksinyt kivan laulun opettajille. Mun mielestä se oli todella hauska! 
DSC05862 DSC05857 IMG_6394-tile
Itse en ollut mukana tekemässä rekkoihin lakanoita, joten en oikeestaan yhtään tiennyt minkälaisia niistä tulee. Mun mielestä noi oli kaikki tosi hauskoja ja kivasti toteutettuja.
IMG_6372-tile IMG_6427-tile
Illalla lähdettiin sitten laivalle, viralliselle abiristeilylle. Multa ei löytynyt puhelimesta kauheesti julkaisukelpoisia kuvia. Säästän kuitenkin ne kaikki kamalatkin kuvat, koska muistot. Seuraava aamu oli aivan kamala :D Heräsin jotenkin vielä vähän humalaisena, mut menin sit takas nukkumaan. Musta tuntu että heikko olo kesti koko eilisen päivän! Meillä oli buffetti sit perjantaiksi, joka oli kyllä parasta darraruokaa, mitä oon ikinä syönyt! Huomasin just et mulla on muuten sama ilme varmaan jokaisessa puhelinkuvassa, oon tosi muuntautumiskykyinen. 

Mulla on tänään todella kipee olo ollut koko päivän, yritin kuitenkin mennä salille mut eihän siitä mitään tullut. Yritän nyt ottaa rauhallisesti tän loppupäivän. Muutenkin ihan kamala ystävänpäivä, ja nyt vielä tämä. Mutta hei, pitäkää te todella kiva ystävänpäivä! <3

2 kommenttia:

  1. Jee kiva lukea muidenkin penkkarikokemuksia :D Ite tosiaan juhlin kans penkkareita torstaina, ja oli kyllä ihan sairaan siistiä! Hymyilin kans koko päivän ja nauroin, tuli itellekin yks elämän parhaista kokemuksista. Mahtavaa et sulla on ollut yhtä huikeet penkkarit ku itellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla et sullakin oli yhtä hauskaa! Tiiän et toi on sellanen kokemus mitä ei helpolla unohda :)

      Poista