11. tammikuuta 2015

VUODENVAIHTEEN PUHELINKUVIA

IMG_5232-tile
Joulukuusi pystyssä! Mä rakastan ton koristelua, vaikka meidän tekokuusi on jo aikansa elänyt / Murun kanssa lukion _viimeisen_ joulujuhlan jälkeen / Mun asua joulujuhlassa / Ei vitsit alko tekee ihan sikana mieli irtokarkkeja, can't take this
IMG_5372-tile
Tein isille pasta carbonaraa, ei vissiin ollut yhtä hyvää kun hänen syömänsä Italiassa / Mä jouluaattona! Taisin tykästyy punaseen huulipunaan / Mama  / Tässä näkyy paremmin mun uutta Onepiecee, jonka sain murulta lahjaksi
IMG_5482-tile
Jouluruokaa! Meillä syödään tota samaa aina pari päivää aaton jälkeen, jolloin se alkaa tulla korvista ulos, haha / Love my shoez / Oon täs lähiaikoina alkanut tykkäämään viinistä, kuten kuvista saattaa huomata :D
IMG_5595-tile
Murun kaa uuveena / En tiiä mitä uv yön aikana oli tapahtunut koska heräsin hiukset tämän näköisenä! / Löysin IKEAsta pelastuksen mun kynsilakkojen säilytykseen liittyvään ongelmaan, eikä maksanut paljoakaan / 1.1 menossa mummin luokse kahville. Näytän oudolta hiukset nutturalla ja silmälaseilla
IMG_5633-tile
Voi luoja, en osaa tehdä näit kollaaseja jos en keskity täysillä :D Tässä piti vissiin olla joku ihan toinen kuva hups / Aivan loppu spinningin jälkeen / Vietin mun kamun kanssa leffailtaa viikko sitten, oli vähän terveellisemmät leffaeväät! / Söin eilen ekaa kertaa ikinä avocadopastaa, oli ihan törkeen hyvää!

8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Puhelinpostaukset on aina kivoja :)

    VastaaPoista
  2. mie romahan, näytät ihan putouksen antskulta tossa 1,1 kuvassa missä sulla on valkoinen neule, silmälasit ja hiukset nutturalla! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah eikäää :D Niin näytänki en kestä :D haha

      Poista
  3. Haluisitko tehdä tosta avokadopastasta erillisen postauksen?:)
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin koittaa muistaa jos on aikaa! Mut tässä kuitenkin tää ohje : http://safkaa.com/2012/10/avokadopasta-the-original-recipe/

      Poista