4. tammikuuta 2015

PEPPUHOUSUT

DSC05600
Sain Freddystorelta yhteistyön merkeissä ostaa puoleen hintaan valitsemani housut. Oon jo pitkään himoinnut näitä housuja mut en oo viittinyt ostaa sillä olin tosi epäileväinen näiden suhteen sen perusteella mitä olin netistä lukenut. Jos jotkut ei tiedä miten Freddyt eroaa muista housuista, voi lukea täältä. Voin rehellisesti sanoa, että en oo ikinä ennen pitänyt mun jalassa näin mukavia housuja. Seriously. Nä menee jopa mun lempparihousujen eli Dr Denimien ohitse mukavuudessa. Tuntuu kun jalassa olis paksut legginssit, jotka joustaa erittäin hyvin. Aijon ehdottomasti hankkia toiset jossain kohtaa. 

Mun housut ovat siis nämä ja oon tosi tyytyväinen mun valintaan. Näissä saa kyllä olla tosi tarkkana minkäväriset alushousut tonne alle laittaa, näkyy nimittäin tosi herkästi läpi. Oon vähän yli 170 senttiä ja mun housut on koossa S. Koko on tosi hyvä, ja tajusin ottaa nämä housut missä on pidemmät lahkeet.

Mulla oli kuvissa näkyvä vaatetus uutena vuotena päällä, ja voi että, olisitte nähnyt mun housut loppuillasta. Niiden päälle kaatui varmaan puoli pulloa salmaria, mut onneks olin nopee ja tahrat lähti hyvin pois! Olin niin huolissani et mun lempparihousuille käy huonosti!

Tiiän että nä housut jakaa teissä mielipiteitä, niin olis kiva kuulla mitä mieltä te näistä olette?
DSC05602 DSC05607 DSC05601

14 kommenttia:

  1. Ooh, noihan näyttää upeelta!! :o

    VastaaPoista
  2. Taas yhteistyöpostaus....:( sun blogin taso on mennyt kyllä ryminällä alaspäin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selasin mun blogia ja en kyllä tiiä miten sun mielestä yhteistyöpostauksia on useesti? Mulla on ollut tässä parin kuukauden sisällä kaks arvontaa, ja luulin kyllä et lukijat tykkää arvonnoista kun teillä on itsellänne mahdollisuus voittaa jotain. Mut oon sit varmaan väärässä :D

      Poista
  3. On kyllä mukavan näköiset housut :)

    VastaaPoista
  4. Pyöree beba sulla muutenki, tarvii freddyjä pitää;)

    VastaaPoista
  5. Näyttääpä hyviltä! Oon iteki meinannu hankkia nää, mutta en vielä saanu aikaseks. Haluisin nähä miltä noi housut näyttää suoraan takaa ja edestäpäin. Saisitko pliis sellaset kuvat tänne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä voin koittaa ottaa viikonlopun aikana vaikkapa :)

      Poista
  6. Sun blogi on just hyvä :) ja nuo housutki on kivan näköset.

    VastaaPoista