27. tammikuuta 2015

LONG TIME NO SEE

DSC05729
En oo postaillut yli kymmeneen päivään ja kaikkein suurin syy siihen on ylläoleva kuva. Tai siis lukusuunnitelma ylppäreitä ajatellen. Tein viikko sitten mun suunnitelman ja oon pysynyt aika hyvin aikataulussa, jos ei oteta mukaan viime lauantaina, mikä meni vähän mönkään. En jaksanut avata ollenkaan kirjoja, ja nyt kaduttaa. Mulla on siis tavotteena et ennen lukulomaa olis puolet kirjoista luettu. Ja siis kirjoja mulla on yli 20, jos oon laskenut oikein. Tavotteet lukemisen suhteen on korkeella, mut minkäs teet kun ei jaksanut lukioaikoina panostaa.

Hankittiin maman kanssa mulle myös se Fbssä mainostettu "kirjoita ruotsista M". Kaikki on varmaan niitä mainoksia nähnyt? Eli siis WordDive, joka maksaa parin kuukauden ajalta 59 euroa. Siinä on tosi paljon kaikkia tehtäviä ja sanoja. Mulla ei siis todellakaan oo M tavoitteena ruotsista, kunhan pääsisin edes läpi! Toivoisin et toi auttais ees vähän mua, koska oon melko hopeless ruotsin suhteen.
DSC05741
Sain ehkä maailman ihanimman paketin postissa viikko sitten! Tästä lisää myöhemmin.
DSC05726
Mä luulin etten enää ikinä löytäis mitään niin hyvää kun ne Lidlistä ostetut, valkosuklaalla kuorrutetut mansikat joista taisin hehkuttaa kuukausi taaksepäin. Löysin kuitenkin mun lähikaupasta näitä pakastekuivattuja mansikoita ja voin kertoo et oon rakastunut. Nä maistuu samalta kun jossain muroissa on kuivattuja marjoja. Aivan taivaallisen hyviä! Kelpaa myös makeanhimoon.
DSC05725
Toinen syy postailemattomuuteen: mun vaatteet. Eli siis asukuvia en oo saanut otettua sillä oon mennyt Onepiecellä meikittömänä tekemään prelejä kouluun. En ymmärrä niitä ketkä jaksaa tulla farkuilla koeviikolla :D

2 kommenttia:

  1. Haluaisitko tehdä sit joskus myöhemmin postauksen tosta ruotsi netti homellista siis toimiko/oliko apua? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin tehdä! Sen voin sanoa nyt jo tässä vaiheessa, et sanastoa tulee opittua paaaaaljon lisää :)

      Poista