13. tammikuuta 2015

LIFE LATELY

DSC05697
Oon tällä hetkellä tosi innoissani salilla käymisestä ja muutenkin mun ruokavalio on muuttunut paljon terveellisempään suuntaan. Jos ei lasketa mukaan sitä Ben & Jerry's purkkia, minkä vetäsin eilen. Kyllä, ihan yksin. Nykyään mun tekee paljon enemmän mieli hedelmiä, kuin esim karkkia. Löysin muuten yhdestä blogista ihan sika kivan ohjeen, jossa kerrottiin miten simppelisti saa suht terveellistä syötävää, jos makeaa tekee mieli.

Musta tuntuu et hukun kouluhommiin! Ylppäreihin pitäis lukea mut samalla vanhat läksyt vaan kasaantuu, nyttenkin pitäis olla tekemässä äikän esseetä. Kun on liikaa hommia niin mua alkaa ahdistaa enkä haluu tehdä yhtään mitään, hyvä mä. Onneks enää 7(!!!!!) tavallista lukiopäiväää jäljellä, käy mulle. Penkkarit lähestyy myös kovaa vauhtia. Thaimaan matkaankin on jäljellä enää 80 päivää. Onneks on näitä pikkujuttuja jotka piristää.
DSC05693 DSC05687 DSC05696 DSC05692

2 kommenttia:

  1. Miten teillä on enää 7 päivää? Meillä on vielä joku 25 :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis normaaleja koulupäiviä :D En laskenut tohon tietenkään koeviikkoo enkä penkkaripäivää, kirjotuksia sun muita!

      Poista