15. tammikuuta 2015

EILINEN ILTAPALA

DSC05705
Tehtiin eilen murun kanssa niin hyvä herkkuiltapala, vaikka ei kyllä kuvissa niin hyvältä näytä. Mutta siis tonnikalasalaattia ja hedelmiä. Laitoin salaattiin jäävuorisalaatin ja tonnikalan lisäks fetajuustoa, goji-marjoja, kurkkua, viinirypäleitä sekä kananmunaa. Hedelmälautasesta sen sijaan löytyi vihreetä omenaa, appelsiinia, banaania sekä kiiviä. Syömisen ohessa katottiin Netflixistä ohjelmia. Oon niin vihanen itelleni kun oon ihan koukussa nyt tohon paikkaan. Haittaa ehkä lievästi koulunkäyntiä. 

Oon odottanut tätä tulevaa viikonloppua ihan sika kauan! Huomenna perjantaina meen mun kaverin kaa abibileisiin kattoo Darudea. Tai ei kyllä varsinaisesti sen takia mennä, koska tiiän siltä vaan yhden biisin eikä sekään oo kauheen hyvä! Eniten kiinnostaa se, että hän esiintyy 3D:nä. En oikeen ymmärrä tota systeemiä mut huomenna sen sitten näkee.
DSC05706 DSC05704

6 kommenttia:

  1. Noms näyttää älyttömän hyvältä! Mä rakastan kaikkia salaatteja, etenkin jos niihin on lisätty kanaa tai kalaa ja fetajuustoa ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, vaikka mun mielestä maku oli kyllä parempi kun ulkonäkö! Hihi mäkin :)

      Poista
  2. namsk! Hyvälle näyttää, maistuis mullekkin.. :)

    VastaaPoista
  3. Apua, näyttää ihan älyttömän herkulliselta. Tuli vesi kielelle, rakastan salaatteja:D
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon alkanu rakastaa salaatteja, nykyään teen niitä joka päivä!

      Poista