14. joulukuuta 2014

VIIKONLOPPU

DSC05460
Mun viikonloppuun kuului shoppailua, pitkään nukkumista, saunomista sekä hyvää seuraa. Perjantaina mä en ollut koulussa, sillä mulla oli vähän kipeä olo. Illemmalla menin poikaystävän luokse saunomaan sekä nukkumaan. Lauantaina shoppailin mun parhaan kaverin kanssa ja sain loput joululahjat ostettua (finally). Hän tuli meille sit yöksi ja käytiin ostamassa alla näkyviä herkkuja ;) Tänään mä siivoilin ja päivitin huoneen ulkonäköä hieman joulusemmaksi. Voisin tehdä postauksen mun huoneen yksityiskohdista jossain kohtaa! Tällä hetkellä mua odottaa poikaystävä sekä iso kasa pipareja koristeltavana. Ainiin, arvon Bangerheadin lahjakortin voittajan huomenna. Adios!
DSC05462 DSC05451 DSC05432 DSC05472 DSC05442 DSC05431

4 kommenttia:

  1. Iihanat noi jouluvalot tossa sun peilissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Onneks noi ei oo ihan överijouluset et niitä voi pitää vähän pidemmälle kevääseen asti :)

      Poista