5. joulukuuta 2014

PUHELIMEN KÄTKÖISTÄ

IMG_5070-tile
#unicornlight / Niin hyvää smoothieta Cafe Brahessa / Mulla on maailman söpöin joulukalenteri, kai kaikki muistaa Myyrän? / Kävästiin äidin kanssa ihanassa sisustusliikkeessä ja mulle tuli taas kauhee into sisustaa huone uusiksi
IMG_5025-tile
Tän päivän asua! Bisnesmuidu / Mun ja kamun juomia laivalla / Meillä oli viime viikonloppuna pitkästä aikaa koko perhe yhdessä / Tein (siis laitoin vaan uuniin heh) eilen korvapuusteja
IMG_4581-tile
Paras tunne ikinä kun saa hakea tilauksen postista / Murun kanssa "juhlimassa" yhden ja puolen vuoden suhdetta Pancho Villassa, nam! / Tein murulle ruokaa ja panostin kattaukseen / Mä niin rakastan vaaleita, just vaihdettuja puhtaita lakanoit
IMG_4420-tile
Mä rakastan Crispy Chicken maustepussia, maistuu vähän friteeratulta ilman epäterveellistä rasvaa / Kamun kanssa lähdös baariin / Mun ihana pikkunen hoitovauva / Mummi oli kutonut mulle ihanat pitkävartiset villasukat. En ymmärrä miten jotkut osaa
IMG_4102-tile
Happiness / Kävin äidin kans kirjastossa pari kuukautta sitten, taitaa näkyä aika selvästi mihin ollaan reissaamassa  / Paras drinksu baarissa, me likey / IPhonen takalasi meni rikki joten päätin käyttää tilaisuuden hyväks ja yrittää värjätä halkeamat pinkeiks tussilla. Sain muuten vaihdettuu ton ihan itse ebaysta tilatuilla osilla

Laitoin tähän postaukseen vaan julkaisemattomia kuvia, joten lisää kuvia löydätte mun Instagramista amlpeppi  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti