17. joulukuuta 2014

KUULUMISIA

DSC05467
Mulla on ollut täs viikon ajan on-off suhde koulun kanssa. Mulla on tosi kipee olo aina välillä, sellasta kuumesärkyä mut ilman sitä kuumetta. Haluaisin vaan et nyt tulis kunnon kuume joka kestäis sen pari päivää, ja sit voisin taas jatkaa elämää normaalisti. Ainoo hyvä juttu tässä on se, et oon saanut onneks vähän luettuu ylppäreihin! Tosin ruotsia vaan, ja sitäkin pari kappaletta. Mut parempi sekin kun ei mitään. Inhottavaa olla vaan kotona tylsistyneenä, kun ei edes salille pääse. Aattelin kyllä tänään mennä koska en kestä tätä laiskotteluu enää.

Olin eilen pari tuntia koulussa jonka jälkeen jouduin lähtemään kipeen olon vuoksi. Meillä oli juttelemassa porukkaa yliopistosta sekä kauppakorkeasta. Mua alkoi ihan hirveesti ahdistamaan, et kohta mun pitäis tehdä päätös sen suhteen että mitä mä aijon lukion jälkeen tehdä. Mulla ei vielkään oo harmainta aavistustakaan et mitä mä tahtoisin työkseni tehdä. On toki pari jotain ammattia mitkä vois ehkä kiinnostaa, mut ei niin paljon et mulla olis motivaatiota opiskella niitä. Välivuosi on tietty yks vaihtoehto, mut aijonko mä muka sen jälkeen jatkaa opiskelua? Entä jos mulla ei oo mitään hajua välivuoden jälkeenkään että mitä mä haluan tehdä? Entä jos mä haen (ja jostain kumman syystä pääsen) sellaiseen paikkaan, missä mä en oikeesti viihdy? Nä kysymykset alkoi pyörimään mun päässä ja ahdistaa, sillä en keksi niihin mitään vastausta. Haluaisin kuitenkin tulevaisuudessa saada palkkaa sen verran, etten pelkästään tuu just ja just toimeen, et olis vähän sitä ylimäärästäkin. En tiedä yhtään mitä mun pitäis tehdä. Miks lukion pitää loppua näin nopeesti?
DSC05372
Mulla on muuten kauhee postailuinto, vaikka teiltä ei oo hirveesti kommenttia herunut parin viime kuukauden aikana. Aattelin pyytää postaustoiveita, mut se on varmasti turha toivo sillä ei niitä oo ennenkään tullut, haha. Samalla kun tein tota meikkausvideota, kattelin vanhoja kuvia videokamerasta sekä koneelta. Aattelin tehdä niistä täs joululoman aikana postauksen, jos teitä vaan kiinnostaa nähdä pikkupeppi.
DSC05471 DSC05374

12 kommenttia:

  1. vaikutat niin passiiviselta ja sun bloggailu into hyppelee vähän väliä.. Mitä tähänkin nyt pitäis kommentoida kun heti olet tollee että turha niitäkään on varmaan odotttaa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai miten passiiviselta? Uskoisin et kaikkien bloggailuinto vaihtelee aika pikaisesti :D Whatt sanoin vaan että ei oo kommentteja tullut paljoo viime aikoina? :D Vähän vitsillä ton sanoin

      Poista
    2. Oon samaa mieltä kun tää eka ano! Tarkotan tällä siis ainakin ite sitä, että postaat tosi passiivisesti ja tuntuu, että blogi ois jotenkin "sisällötön" kerrasta toiseen - kuvailet samanlaisia asioita, kirjotat samoista asioista ja jotenkin "hutaset" tän vasemmalla kädellä. Yhteistyöpostauksia on ihan liikaa ainakin omaan makuun :( Toivottavasti jaksaisit panostaa tähän hommaan taas enemmän ja sitä kautta lukijoiden kommentointikin lisääntyis.. Ite en nimittäin kommentoi sen takia, ettei postaus herättäny mitään ajatuksia, vaan oli mitäänsanomaton. Ota tää rakentavana kritiikkinä :)

      Poista
    3. Aijaa no voi harmi :( En oo kyl ehtinyt blogiin tai varsinkaan teksteihin nyt panostaa koska mulla on jatkuva stressi näist koulujutuista! Mut ehkä mä täältä mun kuopastani vielä nousen :D

      Poista
  2. oho, yllätyin ekan anon kommentista o: luin että hän kirjotti positiiviselta ja olin sillee "ahaa just oikeenlainen kommentti" kunnes huomasin et luin ite väärin. musta sä oot just ilone ja piristävä ja jatka vaan samaan malliin! oon lukenu sun blogia anonyyminä jo reilun vuoden. tykkäsin ennen tosipaljon sun videopostauksista mis höpöttelet kaikkee, jatka niitä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en kans tiiä mitä hän sillä meinas :D Kiva kuulla! Voin koittaa tehdä jos kehtaan heh

      Poista
  3. Oon lukenut sun blogia jo pidemmän aikaa ja tykkään kans kaikista videopostauksista! :) My day olis tosi kiva (videolla tai ilman) tai voisit kertoa ja laittaa kuvia miten sä ite ja sun blogi on muuttunut alkuajoista. Tee sellasia postauksia mitä sä ite tykkäät lukea, niin ehkäpä niitä on sit myös kiva tehdä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitos! My day olis kiva mut en mä oikeen tee ikinä mitään ihmeellistä :D Koulun jälkeen oon niin väsy aina. Hyvä idea toi muuttumisjuttu :)

      Poista
  4. Ei vitsi, mulla just samat fiilikset koulun loppumisesta. Ei mitään hajua minne hakisin vai aijonko edes hakea ja hakukin häämöttää jo lähellä :/ Voi kun vaan vois olla varma tieto siitä mitä haluais tulevaisuudessa tehdä.

    http://renin-onestepcloser.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank god etten oo ainoa! Ihan sairas paniikki tosta kun pitää kasvaa liian nopeesti :(

      Poista
  5. Joo vangoha kuvia! Niitä on kiva kattooo. Ja mustakin videot on parhaimpia.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos on innostusta tollaseen postaukseen :)

      Poista