6. joulukuuta 2014

ITSENÄISYYSPÄIVÄ

DSC05366
Mulle itsenäisyys ei tarkota oikeastaan mitään erikoista. Kyllä mä tietenkin arvostan sodassa taistelleita, mut suomalaisena oleminen ei ole mulle mikään suuri asia. Johtuu varmaan mun huonoista historian tiedoista, sillä en oikeen osaa sanoa miten asiat olis, jos Suomi ei olis itsenäinen. Tämä lauantai on mulle siis aivan tuiki tavallinen päivä. Menin äidin ja isin kanssa kaupungille kiertelemään eri joulumyyjäisiä. Niissä pikkuputiikeissa myytiin kaikkea käsintehtyä kivaa, harmittaa hieman kun itse oon niin tunari tekemään käsitöitä. Ihme sinänsä koska kynsien koristelu käsin onnistuu hyvin. Ostin sieltä mun elämäni ensimmäisen karkkiompun, hitto se oli kyllä hyvää. Pakko ostaa taas kun tilaisuus tulee. Näen ihan just kamua ja illemmalla olis viel tarkotus mennä salille. Pitäkää kiva vapaapäivä!
DSC05371 DSC05355 DSC05354-tile DSC05341 DSC05360 DSC05350

8 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihania vaatteita! Muistatko mistä toi neule on ostettu ja mahtaisko olla vielä myynnissä?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Taisin saada sen Sheinsideltä :) Näköjään oli viel myynnissä ja tässä linkki :

      http://www.sheinside.com/White-Long-Sleeve-Turtleneck-Chunky-Cable-Knit-Sweater-p-145495-cat-1734.html

      Poista
  2. missä päin suomea asuitkaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vartin ajomatkan päässä Turusta :)

      Poista
  3. Pakko kysyy et mihin lantraat tota discoshottii? xd ku sehä on tollasenaan vaan ihan järkyttävää kuraa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokasella on erilainen maku ja ite tykkään siitä ihan sellasenaan tai spriten kanssa

      Poista
  4. Oho kommentti tais tulla väärää postaukseen...

    VastaaPoista