2. joulukuuta 2014

EVERYDAY SNAPSHOTS

DSC05250
Blogissa on taas vaihteeksi ollut hieman hiljaisempi jakso. (Teko)syy siihen on koulu ja ulkona vallan oleva pimeys, joten asukuvia, eikä muitakaan kuvia, saa otettua valoisaan aikaan. Lisäks ylppärit tulee kovaa vauhtia lähemmäs ja mun pitäis lukee tooosi paljon et pääsisin ruotsista läpi. Se on mulle nimittäin varmaan vaikein aine noista kirjotettavista. Kunhan mä saan edes sen huonoimman numeron millä pääsen läpi, mä niin toivon sitä.

Mun itseluottamus on myös laskenut täs lähiviikkoina, joten en oo halunnut ottaa kauheesti asukuvia. En tiiä johtuuko se lääkemerkin vaihdosta, vai kenties tästä ilmojen kylmenemisestä, mut mun iho on mennyt todella huonoon kuntoon parin viikon sisällä. Tai ei nyt huonoon, mut huonompaan mitä mulla on ollut aikasemmin. Toivottavasti tä normalisoituu äkkiä, sillä en haluu peittää mun ihoa aina näin paksulla meikkikerroksella.
DSC05135 DSC05231-tile DSC05138 DSC05251
Bangerhead-nettikauppa lähetti mulle pari heidän tuotetta testaukseen, näistä lisää myöhemmin. En malta oottaa et pääsen testailemaan! Mun ikivanha suoristusrauta alkaa nimittäin vetelemään viimeisiään.
DSC05226

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti