26. joulukuuta 2014

24 JOULUKUUTA

DSC05540
Pitkän pohdinnan jälkeen tulin siihen tulokseen et en ala kertomaan mun joulusta, sillä se on varmasti ihan samanlainen kuin lähes kaikkien muidenkin: ruokaa, lahjoja, sukulaisia, haudoilla käymisiä yms. Aattelin kuitenkin esitellä mun lahjoja videolla, vaikka ei niitä paljon ookkaan. Uskon saavani tehtyä sen tän vuoden puolella. From one thing to another, tilasin ebaysta paljetti"mekon" avoimella selällä. Tämä mekko saapui mulle pari päivää sitten ja ei hitto, siis tähän on ihan kun paita! Kuvissa oon tosiaan taittanut sitä viel lyhyemmäksi ettei näytä tunikalta. Mulla on varmaan liian iso pylly näihin kokoihin, sillä tossa mekossa mulla vilkkui jotain minkä ei olis pitänyt vilkkua. Note to self: älä enää IKINÄ tilaa ebaysta mekkoa. Ihan kiva paita tosta kyllä tuli, vaikka koko kämppä onkin täynnä mustia pieniä paljetteja.
DSC05550 DSC05546 DSC05548 DSC05532 DSC05538 DSC05530

2 kommenttia:

  1. Jopas on epäselviä kuvia... :( Ja noin isoinaki vielä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mulla on huono kamera, tällä ei saa hämärässä hyvii kuvia

      Poista