6. marraskuuta 2014

"VAPAAPÄIVÄ"

Tänään mä oon ehtinyt jo olla yhden tunnin koulussa ja käväsin salilla, vaiks urheilukieltoo on vielä vähäsen jäljellä tatskan ja leikkauksen vuoksi. Tuntu yllättävän hyvältä päästä vihdoin kahden viikon tauon jälkeen liikkumaan. Yleensä oon salin jälkeen väsynyt ja mietin vaa nukkumista, nyt oli sellanen voittajafiilis vaan. Jännitti muuten hieman ajaa lumisateessa ekaa kertaa autolla! Selvisin kuitenkin nähtävästi hengissä. Mulla on tänään loppupäivä vapaata, joten aattelin siivoilla tai tehdä jotain muuta hyödyllistä.
DSC05126-2 DSC05115-2 DSC05116-2 DSC05122-2-tile
En tiiä mikä ihmeen laiskuri musta on tullu. Nykyään mun asut koulussa koostuu lähinnä lökäreistä ja huppareista. Rönttöpönttövaatteita koristaa yleensä meikitön naama, jota on yritetty epätoivosesti värittää kulmakynällä. Että joo. Ei mua vaan yhtää enää kiinnosta miltä näytän siellä, varmaan tän syysmasennuksen takia. Vois kuitenkin ens viikolla taas ehkä vähän yrittää panostaa. En kuitenkaan tiiä mitään parempaa kun meikittömät silmät jota voi hieroa. Silmien hieromisesta puheen ollen, en tiiä miks oon nykyään näin väsynyt koulussa. Esimerkiks eilen äikän tunnilla esitin et hieroin mun silmäluomea et voin pitää silmiä hetken kiinni. Pitäis varmaan panostaa yöuniin.
DSC05128-2

3 kommenttia:

  1. Oi ihana tipsu! Onko jonkun teidän tutun? :) Millanen se on luonteeltaan? Mietin vaan et onkohan yhtä hassu kuin tää meidän x)

    Ja sulla on muuten ihana blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun serkkujen :) Hän on aivan ihana mut tosi itsepäinen välillä ja tykkää tehdä just niin miten itse haluaa! Tykkää paljon huomiosta ja ruuasta heh :)

      Poista