14. marraskuuta 2014

NEW SHOEZ

DSC05150-2
Oon kuolannut ihan sairaan kauan (okei varmaan kaks kuukautta) Timberlandin 6 inch Premium kenkuleita, mut niillä on hintaa lähemmäs 200 euroon asti. Mun mielestä se on todella paljon kengistä ja ainoot kengät mistä voin maksaa yli 200€ on Uggit, sillä niissä on oikeesti todella suuri ero aitojen ja feikkien välillä. Selasin Nellyn sivuja ja löysin sieltä nä ihanuudet, ja hintaa oli 40€, eli ei todellakaan paljoa. Nä on kaiken lisäks todella mukavat jalassa. Säästin siis 160€, käy mulle.

Näytän muuten ihan kalmasen kalpeelta näissä kuvissa. Mun tekee mieli solariumiin niin paljon mut tatuoinnin vuoksi en voi viel mennä. Aattelin et jos nyt kuitenkin oon tän vuoden loppuun kalpee ja sit ennen Thaimaan matkaa pidän solkkukuurin. Pitäis varmaan kaivaa päivettävät voiteet esille kaapeista. Harmittaa vaan niissä se huono pysyvyys sekä tuoksu.

Tästä viikonlopusta on tulossa erittäin tylsä, mun pitäis vaan lukea ja lukea kaikki päivät. Sunnuntaina onneks on "pakko" mennä kaupungille syömään koska mulla ja murulla tulee yks ja puol vuotta täyteen. Hyvä tekosyy välttää lukemista.
DSC05148-2-tile DSC05153-2

3 kommenttia:

  1. Noi on kyllä kivat! Mullakin oli saman tyyppiset Timberlandit joskus vuosia sitten ja nyt on taas alkanut tulla uudestaan mieliteko saman laisiin!! :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. En oikeen osaa selittää, ei mikään paksu mut ei ohutkaan! Oon ite pärjännyt ihan hyvin 1 asteen säässäkin :)

      Poista