3. marraskuuta 2014

MITÄ MULLE KUULUU?

Pitkästä aikaa ehdin kertomaan mun kuulumisia täällä blogin puolella. Tai "ehdin ja ehdin" sillä mulla odottaa kauhee kasa tekemättömiä läksyjä tossa vieressä. Poden kuitenkin jonkinlaist syysmasennusta mikä on varmaan suurimmalle osalle tuttu asia. Laitan mun tekemättömät läksyt sit syysmasennuksen piikkiin. En jaksa  tehdä syksyisin koulun jälkeen oikeestaan yhtään mitään, tuntuu et koko loppupäivä menee siinä kun yritän jotenkin pysyy hereillä. Vois se kesä sieltä taas tulla, tai edes lunta. No anyway, viime viikko meni jotenkin tosi nopeesti. Varmaan johtuen siitä et olin tiistaina baarissa ystävän synttäreiden kunniaks. Oli oikeestaan tosi jees piristys keskelle viikkoa! Perjantaina olin taas baarissa (hups) ja muu viikonloppu meni murun kainalossa.

Tänään matkasin taas hammaslääkärille viisaudenhampaan poistoon. Tällä kertaa leikattiin onneks vaan yks hammas. Näytän nyt ihan majavalta mun paksulla, turvonneella poskella. Ei täs muuten olis mitään ongelmaa, mut en saa suuta auki eli ruoka jää aika vähille. Muutenkin mulla on jotenkin nykyään tosi paha olo kun yritän syödä. En tiiä mist se johtuu. Riippuu kyl tosi paljon ruuasta, et roskaruokaa tai tortilloja voisin syödä vaiks kuin paljon, mut perus koti- tai kouluruoka ei oikeen mee alas. Mulla on nyt pari viikkoa ollu tällästä, vaiks yleensä mun ruokahalu on tosi hyvä. Onks jollain muulla ollut samaa ongelmaa?
DSC05073-2 DSC05081-2
Ruuasta puheenollen, oon tykästyny nykyään puuroon. En oo ennen tykännyt yhtään mut nyt mikrossa tehty, Pirkan luomu ruishiutaleista valmistettu puuro mustikoilla ja kanelilla on yks mun lemppareista. Tääkin herkku saa nyt varmaan jäädä pariks päiväksi, sillä mun suu ei aukee ton leikkauksen takia.
DSC05079-2 DSC05013-2 DSC04952-2

4 kommenttia:

  1. Niin tuttu juttu tää syyspaska. Terveisin koulua 8-16 ja päivä tuntu olleen sitten siinä. Jopa mun siskontyttö 5v sanoo, että kun ulkona on pimeää, pitää mennä nukkumaan (eikä voi lähteä esim. ulos leikkimään vaikka kello olis puol kuus illalla). "Nyt on yö." Samaa sanoo mun aivot.. ZZzzZZzz...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep I feel you. Mut hei onneks koht on joulu :D

      Poista
  2. hei mulla on kans toi et ei pysty syömään! nyt koulussaki ku ollaa tehty iha perus kotiruokaa nii tuntuu et ei mee alas.. vaikka yleensä pystyyy syömään :o ihan outoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, no hyvä etten oo ainoo. Kerro sit kun sun ruokahalu palautuu :)

      Poista