4. marraskuuta 2014

LOKAKUUN KOSMETIIKKALEMPPARIT

DSC04986 DSC04993
Lokakuussa ihastuin Isosmileltä saatuun uuteen Brilliance hammastahnaan. Toi todella valkaisee hampaita ja antaa niille luonnollisen kiillon. Pelottaa vaan että tä loppuu :D Nivean huulirasva mustikan tuoksussa on saatu Livboxista. Ihana perushuulirasva, jossa on freesi koostumus. Suosittelen!
DSC05009
Siis mulla ei riitä sanat että voin kertoa teille kuinka paljon mä rakastan L'orealin skin perfection silmänympärysvoidetta sekä kasvorasvaa. Voin luvata teille, että teijän iho ei oo ikinä tuntunut näin pehmeeltä. Kosteuttaa myös todella tehokkaasti. Kasvovoide saatu Livboxista.
DSC05004
VS bodymist secret charmin tuoksuisena on ollut mun lemppari hajuste siitä asti kun mä ostin sen laivalta. Todella raikas, tyttömäinen tuoksu. Me likeyy. Mua muuten ärsyttää kun jotkut sanoo näitä bodymistejä hajuvesiksi :D Pitkäaikainen hiusten lempparituote on BC bonacuren spray hoitoaine. Laitan tätä aina hiuksiin kun oon tullut suihkusta ja tä on todella riittoisa tuote. Hiukset harjaantuu paljon helpommin kun pelkän suihkussa huuhdottavan hoitoaineen avulla.
DSC04995
OPI kynsinauhaöljy kätevässä tuubissa on osoittautunut parhaimmaks ikinä! Tilasin ebaysta tämän enkä tienny yhtään et oli OPIn, mut eipähän haittaa mua. Lisäks mulla on samainen kynsinauhaöljy mansikan tuoksuisena, jota en oo viel ehtinyt käyttämään. Näiden tuubi on siis valokynämäinen, eli tavaraa saa just sen verran kun haluu. Muista kynsijutuista lemppareina on essien licorice lakka. Oon tykästynyt taas mustaan väriin kynsissä (jep just nyt sit valkosta) ja se sopii kivasti jokaiseen asuun! Kalliista hinnastaan huolimatta mä voin panostaa varsinkin perusväreissä näihin essien lakkoihin, sillä ne on todella riittoisia sekä helposti levittyviä.

2 kommenttia:

  1. Miten noita body mistejä oikein käytetään? Ruikataan vaan iholle?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just niin :D Ite laitan yleensä hiuksiin ja tohon rinnuksille

      Poista