21. marraskuuta 2014

HELPOTTUNUT FIILIS

Mulla on niin huojentunut olo. Koeviikko on nyt alta pois, seuraavaks kunnolla kouluun vasta torstaina jos muistan oikein. Siinä välissä teen kaverin kanssa pikku laivareissunkin. Ylppäritulokset muuten tuli, niinkun kaikki jo tietää. Kirjotin siis vaan psykologian, jonka tuloksesta olin ihan järkyttynyt. Kun sain sen paperin mun eteeni silloin koetilaisuudessa katoin vaan ympärilleni kun muut näytti niin osaavilta, ja en tiennyt ite oisko mun pitänyt itkee vai nauraa. Mulla oli siis sellanen olo etten ymmärtänyt yhtään niitä kysymyksiä, ja aloin kirjottaa vaan kaikkea turhaa mitä mun mieleeni sillä hetkellä juolahti. Sain kuitenkin kirjotettuu 28 sivua tekstiä, ja mun arvosanaksi tuli C! Olin niin innoissani kun kävin kattomassa sen numeron. Mulla ei ollut mitään hajua et mitkä mun alustavat pisteet oli, sillä en mennyt kysymään niitä opettajalta.

Kävin tänään kamun kanssa kaupungilla kiertelee naamiaisasukauppoja, penkkareita ajatellen. Löysin niin söpön puvun, mut en haluu sitä viel tänne julkaista. Sain sen viel halpaan hintaan koska myyjä oli aivan ihana! Mua ärsyttää sellaset myyjät ketkä ei ees halua auttaa sua, niinkuin siel ensimmäises naamiaisasukaupassa missä me käytiin.
DSC05161-2
Tein niin hyvää hedelmäsalaattii tänään aamupalaks. Laitoin siihen siis vaan satsumoita, viinirypäleitä ja granaattiomenan siemeniä tms. Oli muuten koko keittiö sen granaattiomenan kuorimisen jälkeen ihan punanen, hups.
DSC05175-2 DSC05159-2-tile
Ruuan parissa jatketaan. Löysin about viikko sitten Lidlistä näitä ihanii kuivattuja mansikoita, jotka on kuorrutettu valkosuklaalla. Oi vitsit noi on vaan niin sairaan hyviä, harmittaa kun ehtisin jo syömään noi. Ainoo huono juttu noissa on mun mielestä korkea hinta, sillä pussissa on vaan 100 grammaa tavaraa.

4 kommenttia:

  1. Mistä kaupasta ostit sen penkkaripuvun? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pilailupuodista, siin Puutorin lähellä :)

      Poista
  2. Paljon maksoi nuo Lidlin kuorrutetut mansikat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tais olla 2,50 :) Se on tosi pieni pussi ja mansikoita on joku 12 :/

      Poista