20. lokakuuta 2014

SYYSLOMA PÄIVÄ PÄIVÄLTÄ

Keskiviikko - Heti syysloman alussa keskiviikkona mä lähdin kaverin kanssa baariin päin. Tuli juotua vähän liikaa heh ja yhtäkkii oltiin Uniikin keikalla yhes baarissa kun joku tuntematon lätkäs meille liput käteen. Mulla oli tosi hauska ilta rahanmenosta huolimatta!

Torstai - Kauhee darra aamullla joten suunnattiin Heselle syömään. Tä mun postaus alkaa kuulostamaan joltain juopon päiväkirjalta. Anyway, sen jälkeen näin kamua ja muru tuli meille yöks.

Perjantai - Lähdin aamulla äidin ja murun kans Tampereelle päin kohti mun veljen kämppää, jossa sit oltiin yötä. Matkalla kävästiin Ideaparkissa, josta mulle tarttui mukaan alla näkyvä sormussetti sekä alennusrekistä ihanan pehmeä valkonen pörröneule. Ärsyttää kun joka toisella on sellanen takki heh. Mentiin kans syömään Ideaparkissa ja venattiin meijän ruokaa varmaan tunti. Käytiin matkalla Urjalan makeistukussa josta mä ostin maailman parhaimpia jugurttimansikoita, alla niistä kuva. Mua harmittaa et ostin vaan yhden purkin, vaiks se olikin aika kallis, mut nyt purkki on tyhjä ja mun tekis niitä viel mieli.

Lauantai ja sunnuntai - Lähettiin ajamaan kohti Turkua aamulla. En oikeen tehnyt päivällä mitään, mut illemmalla mentiin poikaystävän perheen kanssa Naantalin kylpylään, Tammikellariin, syömään. En muista millon oon viimeks ollut noin täynnä. Sunnuntaina en tehnyt muistaakseni mitään muuta kuin makoilin kotona ja kävin salilla.

Maanantai - Eli siis tänään. Mulla on täkin päivä vapaata koska koulussa taksvärkkipäivä, eli siis ylimääränen vapaapäivä josta maksetaan kymppi koululle. En meinaa tiiä montaa ketkä menee oikeesti töihin tänään :D Mä lupasin kuitenkin laittaa äidille kynnet mut ne nyt vähän jäi, ehkä huomenna sit. Lisäks innostuin vaihtaa mun huoneen väriteemaa. Eli siis kävästiin äidin kans esim Ikeassa kattomas kaikkee kivaa. Haluaisin mun huoneeseen nyt valkosta, harmaata ja vaaleenpunasta. Onneks se ei oo kauheen mahdoton tehtävä, sillä mun huone on ollut vaaleenpunanen aikasemmin. Laitan tänne päin sit varmasti jotain huonepostausta kun saan tän valmiiks.
DSC04932-2-horz DSC04942-2-horz DSC04928-2 DSC04936-2

2 kommenttia:

  1. Darrassa pitäs syödä terveellisesti! :D Mutta vaikee kehitellä mitään terveellist ruokaa, ku harvoja ei darras kiinnosta tehä yhtään mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep tiiän, mut ei mua ainakaan innosta mitään salaatteja alkaa väsäilemään silloin :D

      Poista