4. lokakuuta 2014

PARI VIIKKOA PUHELIMEN KAUTTA

IMG_3822-tile
Niin hyvää suklaata etten kestä! Ostettiin äidin kans puoliks levy tota uutuutta testaukseen ja voi että oli kyllä hyvää / Kävin Ciao caffessa smoothiella ekaa kertaa elämässäni, oli ihan superhyvää / Leivoin äidin kans pullia ja päätin tehdä lopputaikinasta ihan supersöpöjä pikkusia pitkoja / Äiti-tytär päivä jatkuu haha
IMG_3698-tile
Viel sillon kun luin ihan paniikissa psykan ylppäreihin, thank god ne on ohi! / Murun kans lähdössä Yökerhoon juhlimaan / Dagen efter... :D / Itsetehdyt hampparit on parasta ruokaa ikinä! Harmi vaan et kuva ei oikeen näytä herkulliselta 
IMG_3881-tile
Voi että kun on ollut terveellinen ruokavalio täs parin viikon sisään, hups / Näillä mä oon elänyt viimiset neljä päivää, onneks alan jo olee parantumaan päin / Tässä kohtaa viel hymyilytti... / Tein tos pari tuntia sitten hyvää hedelmäsalaattia, nam
IMG_3626-tile
Nailzz / Lähdössä juhlistamaan poikaystävän isän 50 vuotis synttäreitä, love you hun / En tajuu mikä mua vaivaa. En oo _ikinä_ ollut kilpailuhenkinen paitsi nyt pari viikkoa kun ollaan pelattu murun kaa monopolya. Jos ei näytä siltä et mä en voita niin hermostun ja heitän ton pelilaudan hahah en tiiä mikä mun ongelma on :D Naurattaa ku ajattelen asiaa / Musta tuntuu et oon ekojen joukossa käyttämäs Uggeja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti