9. lokakuuta 2014

NEW IN COSMETICS

Mentiin eilen murun kanssa Turkuun syömään Parilla Steak House nimiseen ravintolaan. Söin siel lehtipihvin ja voi että oli kyllä ihan sika hyvää! Ennen sitä mentiin Stockalle koska siellä on Hullut Päivät. Mukaan mulla tarttui kosmetiikkajuttuja. Olin niin innoissani koska toi mun kauan käyttämä Triple dry dödö oli alennuksessa. Jos te ette oo viel löytänyt sitä täydellist dödöä niin suosittelen ehdottomasti tota. Ainoo dödö mitä mä oon todennut tosi hyväks. Ostin lisäks niit perus valokyniä, meikinpoistoainetta ja ripsarin. Cosmon välissä tais tulla viimeks testeri tosta BB voiteesta, ja mä päätin ostaa sen nyt ihan kotiinkin sillä mun mielestä  testerin perusteella se oli tosi hyvää ja pysy hyvin koko baari-illan. Mulla on ennenkin ollut samantapanen BB voide, mut se jätti mun ihon melko kiiltäväks, ja tä on suunniteltu jättämään mattapintaisen ihon, me likeyyy. Mä alan tästä pikkuhiljaa lähteä kouluun, yhdeks tunniks tosin vaan haha. Pitäkää kiva päivä!
DSC04885-2-horz DSC04896-2 DSC04888-2

6 kommenttia:

  1. Ooh toi takki on ihan unelma!!

    http://www.six-feet-tall.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! En tiiä miks oon käyttänyt sitä vaan pari kertaa vaiks sen vuos sitten ostin :D

      Poista
  2. mistä tuo takki on? ihana *_*

    VastaaPoista
  3. oioi miten ihana tuo asu! :))

    http://more-than-we.blogspot.fi

    VastaaPoista