23. lokakuuta 2014

MUN HUONE

Tässä nyt mun lupailema huonepostaus. Mulla oli nyt vihdoin aikaa kuvailla mun huonetta kun aurinko paistoi ja pääsin jo ennen kymppii koulusta, kun en jaksanut tota pitkää hyppytuntia, on se kiva olla abi. Ps puhelimeni takalasi meni tänään paskaks kun lätkäsin sen vahingos asfaltille, ei ärsytä... Mut tilasin kyl jo Ebaysta uuden takalasin. Hitto mä karkaan muuten aina aiheesta, mutta siihen huoneeseen siis nyt. Ei tä kauheesti oo muuttunut siitä edellisestä huoneesta, josta tein kans joskus kaukaisuudes postauksen. Värit on vaan vähän vaihtunut "amerikkaväreistä" vaaleenpunaseen. Tykkään paljon enemmän täst nykyisestä.
DSC04967-2
Tässä yleiskatsaus kun astuu mun huoneeseen, joka on muuten harvoin näin siisti. Yleensä mulla on lattialla isot kasat vaatteita ja pöytä ihan sekanen, hups. Heivasin mun vanhan punasen maton alakertaan äidille ja mun huoneesta tuli jotenkin vielä isomman näkönen. Harmittaa muuten se, kun mulla on niin pitkä pöytä ja siihen on vaikee asetella tavaroita.
DSC04972-2-horz
Ikeasta kympillä joskus ostettu vaaterekki on mun pelastus, koska kaikki vaatteet ei tosiaan mahtuis mun vaatekaappeihin. Sain muuten äidiltä ton kuvassa näkyvän nahkarepun jota hän on käyttänyt aikoja sitten. Saa nähdä eksyyks se joskus mun ylle, en oo nimittäin repputyttö.
DSC04971-2 DSC04976-2 DSC04975-2 DSC04969-2-horz
Oon niin rakastunut mun leopardilakanoihin, en tiiä mikä niissä on. Ostin ne prismasta pari viikkoa sitten.
DSC04983-2
PS. Vielä huominen päivä aikaa osallistua pari postausta alempana olevaan arvontaan!

10 kommenttia:

  1. Ihana huone! Mistä toi söpö kruunullinen säästöpossu on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos! Se on ostettu varmaan viis vuotta sitten Maarianhaminasta Tyger och sånt nimisest kaupasta :/

      Poista
  2. Tosi kivoja yksityiskohtia sun huoneessa :) Mulla on blogissa arvonta, ajattelin vinkata sullekin! http://bytiahenriikka.blogspot.fi/2014/10/syksyn-arvontaa.html

    VastaaPoista
  3. Vautsi miten ihana huone! Just tollasia ihania pieniä yksityiskohtia :) Tässähän ihan inspiroituu laittamaan omaan huoneeseen jotain uudistusta.. Muutenkin tosi kiva blogi sulla, uusi lukija ilmottautuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana kuulla et inspiroin jotain!! :)

      Poista