3. lokakuuta 2014

KIPEENÄ KOTONA

En oo oikeestaan koskaan kipee, joten en ymmärrä mikä mulle nyt yhtäkkiä tuli. Keskiviikkona olin ryhmäliikuntatunnilla ja mulla oli tosi hyvä olo. Heti kun tulin kotiin aloin palella ja tuli jotenkin tosi heikko fiilis. No mulle nousi sit kuume ja kuumeessa oonkin joutunut kärsimään nyt ainakin tähän asti. Mulla on myös kurkku ihan sairaan kipee eikä multa lähde kunnolla ääntä. Veikkaan et mulla on angiina joten pitäis varmaan raahautua lääkäriin. Ärsyttää kun välillä on niin kylmä et tärisen, ja taas välillä niin kuuma et meinaa hiki tulla. Vihaan myös tätä heikkoa oloa, kun en jaksa seistä kauaa. Mulla on niin hirveen tylsää olla tääl yksin kotona joten päätin tehdä tälläsen hömppäpostauksen. Jos teillä on tylsää niin tulkaa vaikka kyselemään multa jotain täällä.
DSC04876-2 DSC04870-2DSC04880-2 DSC04877-2 DSC04873-2

2 kommenttia:

  1. Itelläki tänään ku heräsin aamul niin kurkku oli hirveen kipee ja ääni käheenä. Oon viimeks ollu kuumeessa ja sillei kunnol kipee 1½ vuot sit :D Saa nyt nähä miten käy, veikkaan kyllä et tää on tän viikonlopun jälkeen jo ohi. Toivottavasti sä paranet pian! :)

    VastaaPoista