18. lokakuuta 2014

ISOSMILE ARVONTA

Mua odotti tänään kotiin tullessa kiva ylläri: nimittäin mun hampaidenvalkaisuliuskat sekä valkaiseva hammastahna oli tullut postilaatikkoon. Sain tuotteet siis ilmaiseksi mun yhteistyökumppanilta Isosmileltä. En oo vielä ehtinyt siis testailemaan noita, mut mulla on ennekin ollut näitä liuskoja, jotka oon todennut tosi tehokkaiksi. Yleensä kaikkialla mainostetaan hampaidenvalkaisutuotteita jotka ei toimi, mut nä todellakin toimii! Ja vaikutus kestää suunnilleen vuoden. Uutuutena testaukseen sain Brilliance hammastahnan, joka valkaisee ja samalla raikastaa hampaita tehokkaasti. Ootan innolla et pääsen testailemaan tätä. Nämä tuotteet eivät myöskään vahingoita hammaskiillettä.

Sain arpoa teille nämä samat tuotteet jotka itse sain. Halusin antaa kahdelle ihmiselle voiton joten toinen voittaa hampaidenvalkaisuliuskat ja toinen ton uuden hammastahnan. Osallistut yhdellä arvalla jos oot mun blogin julkinen lukija ja kommentoit kommenttiboksiin sun sähköpostiosoitteen. Jos kirjoitat kommenttisi anonyyminä, ilmoitathan millä nimellä luet blogiani. Toisen arvan saat kertomalla arvonnasta sun blogissa. Laitathan myös kommenttiboksiin sähköpostiosoitteen lisäksi linkin siihen postaukseen, jossa mainostit tätä arvontaa. Arvonta päättyy ens viikon perjantaina 24.10 klo 23.00. Sen jälkeen tulleita kommentteja ei enää julkaista.

Jos arpaonni ei kuitenkaan suosi sinua, voit käyttää 10,00 euron arvoisen alennuskoodin Isosmile verkkokaupassa jos ostat hammastahnan sekä liuskapaketin. Koodi on PJ483833 ja se on voimassa 31.10.2014 asti. Onnea kaikille arvontaan! :)
DSC04924-2 DSC04927-2 DSC04925-2

35 kommenttia:

  1. Lukija olen! :)

    annika@suvimaa.net

    VastaaPoista
  2. Apuaa lasketaanko tähän jos lukee bloglovinin kautta!? :-D ää toivottavasti :-( ite tosiaan luen sieltä..

    jassuinassuin@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. oon lukija :)
    jenna.t@luukku.com

    VastaaPoista
  4. jenny.mannisto@gmail.com ja lukija blogerin kautta! :)

    VastaaPoista
  5. meikinloppu@gmail.com
    ja kerroin arvonnasta täällä http://meikinloppu.blogspot.fi/p/arvontoja.html

    VastaaPoista
  6. atsaari@gmail.com ja lukija olen:)

    VastaaPoista
  7. essi.anttonen@gmail.com ja lukija olen :-)

    VastaaPoista
  8. lukijana, noonatak@hotmail.com

    VastaaPoista