27. lokakuuta 2014

ENSIMMÄINEN TATUOINTI

Kävin viime lauantaina melko spontaanisti hakemassa mun ekan tatuoinnin. Olin jo kauan tiennyt minkä haluan ja mihin mä sen haluan, mut en tiennyt yhtään millon haluan sen ottaa. Nyt kuitenkin Turussa Golden Eye Tattoossa oli päivä, jolloin sai tatskan ilman ajanvarausta. Vähän aristelin eka tota sisähauista mihin halusin tatuoinnin alusta alkaen ottaa koska olin monesta paikasta lukenut että se olis yks kivuliaisimmista paikoista, mut höpsis sanon mä. Kipu oli ihan siedettävä, tuntui vähän siltä kun olis paarmoja tai ampiaisia pistellyt mun iholle ja teki mieli huitasta ne pois. Välillä oli myös hermosärkyä, eli sellasta mikä säteili pidemmälle kroppaan. Kuulostaa aika kauheelta kyl nämä mitä sanoin, mut ei oikeesti ollut yhtään niin paha mitä kuvittelin. Enkä ees itkenyt, vaiks oon tosi herkkä kivulle.

Mun tatuointi on thai-kieltä ja tarkoittaa isiä ja äitiä. Ei sillä tekstillä sen ihmeellisempää merkitystä ole, paitsi he on tottakai mulle tosi rakkaita. Halusin tekstin thaiksi, sillä se on mulle todella rakas maa ja mut on tehty siellä haha. Kuvissa ei näy tatuointia ihan samanlaisena kuin luonnossa, sillä oli tosi huono valaistus kun puol viiden maissa kotiin tullessani noita kuvia napsisin. Oon tosi tyytyväinen mun tatskaan, ainoo huono juttu tässä on se, että se kasvatti vaan mun tatuointikuumetta! Ehkä joskus otan toisenkin leiman mun iholle.
DSC05057-2 DSC05055-2 DSC05060-2

15 kommenttia:

  1. Tosi kivan näköinen! :3

    VastaaPoista
  2. Ihana tatuointi! Ei mikään perus massa, vaan omatyylinen :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepss en oo muilla nähnyt samanlaista :)

      Poista
  3. tosi kiva toi sun tatuointi, ja kuten heidi sano niin ei mikään massa joka on just kiva!:) selailin sun blogia muutenkin niin tosi kivoja kuvia ja postauksia muutenkin!

    http://mrsglamorouss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Eikä, aivan ihana tatuointi!! :)
    http://ppiiu-welcometomyworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. paljo tuolla paikassa makso toi? :)

    VastaaPoista
  6. Mikä ois sellanen ei-kivulias paikka ottaa tatska ku meinasin ottaa alaselkään mut oon kuullu että se sattuu ihan pirusti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä kun mulla on vaan yks, ja kivun kokeminen on yksilöllistä. Kantsii googlettaa :)

      Poista
  7. Upean näkönen! Todella mielenkiintoinen:) Itsekin julkaisin juuri postauksen mun ekasta tatuoinnista:3 ♥

    http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Wow, i love your post :) marta-kaa.blogspot.com

    VastaaPoista