14. lokakuuta 2014

AUTUMN IS HERE

Mulla on taas meneillään tää Nyt mä oikeesti panostan kouluun -vaihe, joten siks postauksia ei oo sadellut kauheen tiheeseen tahtiin. Saa nähdä kauan tä taas kestää. Koitan kuitenkin nyt vähän yrittää blogin kanssa. Anyway, kuvissa eilisen asua, josta tykkäsin tosi paljon. Neule on ikivanha, isin kaapista löydetty Gantin neule. En kyllä tiiä siitä aitoudesta sit. Ihastuin tohon heti vaikka se onkin vähän ehkä miesmäinen. Heitin neuleen päälle mun tosi vanhan karvaliivin, jonka löysin mun kaapista. Rakastan siivoo vaatekaappeja kun niistä löytää joka kerta jotain uutta :D Huomenna alkaa syysloma, jota oon odottanut pitkään vaikka se onkin vaan pari päivää. Lomalla olis tarkotus kävästä Tampereella moikkaamas veljeä ja huomenna aattelin suunnata loman kunniaks baariin. Mitä suunnitelmia teillä on syyslomaksi?
DSC04901-2-horz DSC04919-2 DSC04915-2-horz DSC04913-2-horz DSC04905-2-horz

4 kommenttia:

  1. Meillä syysloma kestää koko viikon :o Onks teillä sitten joululoma pitempi tai jotain?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä alkoi mun mielestä koulu kesällä myöhemmin :)

      Poista
  2. ihana asu!! :) etenki toi karvaliivi


    http://melidas.blogspot.fi/

    VastaaPoista