19. syyskuuta 2014

TILAUKSIA EBAYSTÄ

Mä niin rakastan Ebaytä! Oon tilaillut sieltä varmaan about 20 kertaa eikä tilaaminen ole ainakaan viel kertaakaan ollut huono kokemus. Alla näkyvät juttuset tilasin tässä kuukauden sisällä, ja taas mun kaikki tilaamat asiat tuli suht nopeasti perille, jos ottaa huomioon sen, että osa noista tuli Aasiasta asti. Tilasin siis kahdet biksut, parit kännykänkuoret ja "kuoren" mun passiin, miksi tota nyt ikinä kutsutaankaan. Hintaa näille tuli yhteensä joku parikymmentä euroa. Oon niin rakastunut mun vesimelonikuoriin, jotka osa teistä on varmasti bongannut mun instagramissa (amlpeppi). En oo onneks nähnyt kenelläkään muulla viel samanlaisia! Onhan noi kyllä aika epäkäytännölliset, mut käytännöllisyys on puhelimen kuorissa ainakin mulle vain pikkuseikka. Mustia kuoria mulla ei viel ollutkaan, ja puhelimen kuoriahan ei ikinä voi olla liikaa ;) Kuoret passiin oli mielettömän söpöt, joten ne oli pakko saada. Thaimaan reissua venaillessa!

Oon kuolannut todella kauan Triangl-merkkisii bikineitä. Ebaytä selaillessani huomasin että siellä oli melkeen aivan samanlaiset, alle kympillä! Ne lähti heti tilaukseen ja oon tosi tyytyväinen. Harmittaa vaan kun mun olis pitänyt ottaa M eikä S koko, booty too big :D Onhan toi yläosakin hieman pieni, mut ei liian, eli tulee varmasti käyttöä. Valkonen bikinien yläosa on ollut kans hetken hakusessa, niin aattelin että kun samaan hintaan sai yläosan lisäks alaosa, niin miks ei. Tässäkin alaosa on ihan vähän liian pieni, mut ei kuitenkaan niin että se näyttäis pahalta. Alaosassa on sivussa kivana yksityiskohtana pieni halkio.
DSC04816-2 DSC04808-2-horz DSC04806-2 DSC04809-2 DSC04805-2 DSC04812-3

10 kommenttia:

  1. Heii millä nimellä hait noita passin "kuoria" tai mitä ikinä onkaan :D oon ettiny vastaavia, mutta en oo törmänny missään, ajattelin kans ebaystä tilata :)

    ♡:Jenny (jennyjanette.blogspot.fi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Passport holder! Oon nähnyt samantapaisia jossain perus vaatekaupoissa mut ebaystä saa paljon halvemmalla :)

      Poista
    2. HM:ssä on myyty noita passin"kuoria" mut ainakin edelliset mitkä tilasin oli AIVAN LIIAN SUURET passille.Itekki kaipaillu tommosia, pitänee tutkia jos ebaysta löytyis omaan makuun sopivat ! Kiva postaus! <3 Liityin lukijaksi! Mun blogi: http://whateverattitudeforever.blogspot.fi/

      Poista
  2. ¨Oi vitsi kuinka ihania ostoksia! Oon kuolannut tuommoisia Triangl-merkkisii bikinejä, mutta suolaisen hinnan takia on jäänyt ostamatta - nyt tulevalle syysloman Kanarian reissulle nää ois kyl loistavat :)

    http://heelja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans ajattelin aluks et pitäiskö tilata ihan aidot, onneks sen tilannut koska ebay :D

      Poista
  3. Millä hakusanalla löysit noi turkoosit bikinit

    VastaaPoista
  4. Eikä aivan ihania noi biksut! Nuita turkooseja bikinejä oon ihaillut itsekin, oon bongannut niitä instassa sun muualla muoti/tyyli sivuilla:) Ebaysta en vaan uskalla tilata ikinä mitään kun oon niin pikkuinen kooltani ja sovittaminen on mulle tärkeetä:D Tosi kivat myös nuo syötävän suloiset vaaleenpunaiset kuoret:3
    ♥ http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on kyl harmi kun ei voi kokeilla ennen kun tilaa :D

      Poista
  5. Oi miten mahtavia ostoksia!! Puhelimen kuoria on kyllä kätsy tilata ebaystä itsekin olen monesti tilannut :3 Ja nuo triang uikkarit ovat mielettömät -vaikka eikä ookkaan aidot :--)

    VastaaPoista