12. syyskuuta 2014

SYYSKUUN LIVBOX

Sain tilaisuuden tehdä yhteistyötä LivBoxin kanssa. Kaikki varmaan tietää mikä on Livbox, kun sitä joskus kovasti mainostettiin. Jos joku kuitenkaan ei tiedä niin selitän vähän. Se on siis boxi, mikä sisältää 4-6 kosmetiikkatuotetta, joista osa on näytekokoisia. Kaikki tuotteet tulee siis ihan yllätyksena. Mun mielestä tä on tosi ihana idea, koska mä rakastan yllätyksiä. Boxi maksaa 15,90€ kuukaudessa, ja tämän voi siis tilata kestotilauksena, jolloin sulle tulee joka kuukausi ihana yllätyspaketti. Mun boxi tuli muistaakseni keskiviikkona, ja mä melkeen hyppisin innosta koska olin niin superhappy kun sain tän boxin käsiini. Sen sisältö oli iloinen yllätys! Tässä tuotteet jotka sain:

L'occitaine Shea butter hand cream käsivoide, näyte 10ml putelossa. Tää sisältää 20% sheavoita, ja mun testauksen jälkeen kädet jää todella pehmeiksi ja hyväntuoksuisiksi. Voisin ostaa tätä jos normaalikokoisen pullon hinta olisi vähän pienempi. Lisäksi boxissa oli kuponki, jolla saa L'occitainen Helsingin myymälästä, tai nettikaupasta ilmaisen näytteen.

L'oreal Paris Elnett Satin volume Excess hiuslakka, 75ml matkakokoinen pullo. Itse en käytä hiuslakkaa joten en osaa sanoa tästä mitään. Annoin lakan äidille mut hänkään ei ole päässyt sitä viel käyttämään. Toinen L'oreal Parisin tuote tässä boxissa oli Skin perfection Unifying day moisturiser kasvovoide, normaalikokoinen purkki, 50 ml. Kokeilin tätä heti ja voi että, en oo ikinä törmännyt näin ihanaan kasvovoiteeseen! Edes mun kestosuosikki Nivea soft jää tän taakse. Kasvoista tulee todella pehmeät ja kasvot näyttää mun mielestä vähän heleämmiltä. Tuun luultavasti ostamaan tätä voidetta kun tää mun saatu purkki näyttää pohjansa, sillä hintakaan ei oo paha.

Nivea Lip butter blueberry blush huulivoide, normaalikokoinen 16,7g purkki. Ihan kiva perushuulirasva, tuoksuu raikkaalta mustikkajugurtilta. Tälle tulee kans käyttöä varmasti koska huulirasvoja tarvii aina.

Katy Perry Royal revolution tuoksunäyte. Tuoksui mun ja poikaystävän mielestä ihan semihyvältä. En tiedä tuleeko käyttöä sillä mulla jää yleensä kaikki hajuvesinäytteet meikkilaatikon pohjalle.

Lumene Clear it up! meikin puhdistusgeeli, normaalikokoinen, 150ml putelo. Testasin tätäkin heti, tosi kätevä! Ei jätä ihoa kuivaks ja tällä saa sekä silmä- että naamameikin pois yhdellä kertaa. Annoin tämän äidille koska hän oli just pari päivää sitten puhunut että tarvis tälläisen.

Sain myös teille lukijoille 15% alennuskoodin jatkuvan tilauksen ekasta boxista, tai 15% alen kolmen kuukauden määräaikaisen tilauksen loppusummasta. Käyttäkää siis koodia peppi jos aijotte tehdä tilauksen! Koodi voimassa syyskuun loppuun.
DSC04657 DSC04658 DSC04656

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti