15. syyskuuta 2014

RAPUJUHLAT

Viime lauantaina vietettiin mun perheen mökillä rapujuhlia hyvässä seurassa. Söin koko illan aikana vaan _kaks_ rapua mitä hittoa. Rakastan rapuja mut nyt mua jotenkin ällötti se niiden kuoriminen ja välil kävi vähän sääliks niit pikku rapusia. Otin illan aikana paljon kuvia, joista osan jaoin tänne teidän nähtäväks. Oon oppinut jo vähän käyttää tota uutta kuvanmuokkausohjelmaa, hah. Meidän onneks oli hyvä ilma koko ajan joka vietettiin mökillä, sunnuntai päivällä oli jopa tosi kuuma terassilla. Mä haluaisin kyl toisaalta, et tulis ihan kunnon syksyiset ilmat nyt. Koska muuten tuntuu et hypätään vaan suoraan kesästä talveen. Mun mielestä syksyssä on ihaninta kun saa pukeutuu lämpimiin neuleisiin ja kietoo kaulaan ihana paksu huivi. By the way, syöttekö te kivat lukijat rapuja tai ootteko ollut nyt tänä vuonna rapujuhlissa? :)
DSC04681 DSC04751-horz DSC04757 DSC04726 DSC04737 DSC04704 DSC04686 DSC04739 DSC04721-horzl DSC04745

6 kommenttia:

  1. Meilläkin oli rapujuhlat, mutta en pystynyt syömään yhtäkään :D Mua vaan kävi niin sääliks ne ravut, kun ne keitetään elävältä, ja näin ne vielä elossa ja kohta ne oli ihan punasina ja kuolleina.. Terveisin 20v ano :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi eii, mäkin aloin juhlissa miettii tol tavalla ja tuli kauheen apea fiilis :D

      Poista
  2. Rapujen maussa ei mun mielestä ole mitään valittamista (tai siis siinä että ne ei oikeestaan maistu miltään sellaisenaan) mutta en kyllä oo koskaan ollut mikään suuri fanikaan. Mun mielestä on hirveen turhauttavaa kuoria viisi minuuttia yhtä rapua saadakseen pikkurillinpään verran ravunlihaa XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kuorimisjuttu on kyllä so true, ne maistuu jotenkin paremmalta kyl kun on tehnyt kauheen vaivan sen syömisen eteen ;)

      Poista