27. syyskuuta 2014

random snapshotzz

Ei hitto, mulla oli eilen ihan mielettömän hauskaa! Olin kamun kans baarissa avaamisesta sulkemiseen saakka. En oo pitkään aikaan nauranut noin paljon. Aamulla ei kyl sit niin paljoo naurattanut, haha. Muttajuuu mulla oli siis tosiaan aihetta juhlimiseen, sillä psykan yo oli perjantaina ja voi luoja. Mä kirjotin _22_ sivua? Olin ihan järkyttynyt kun laskin et paljon sitä paperia oikeen oli. Kirjotin kyl pelkkää p***aa sillä ei tos tietenkään kysytty sellasii asioita mitä olin just tarkkaan opetellut. Olis kiva vähän kuulla jos joku mun lukijoista kirjotti psykan, et oliks koe teidän mielestä vaikee? Ei muuten liity sit nä kuvat millään tavalla tekstiin, who cares. Nyt on kyl pakko mennä syömään jotain mahdollisimman rasvasta, heippaa!
DSC04831-2 DSC04766-2-horz DSC04836-2 DSC04794-2 DSC04830-2 DSC04793-2 DSC04771-2

2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Hhaha oot ihana! Tosi iloinen postaus:)

    VastaaPoista