7. syyskuuta 2014

RAKKAUSTAKKI

Ei hitto, mun elämän paras heräteostos tehty! Pyörittiin murun kans kaupungilla etsien jotain kivaa tälle toiselle. Itse löysin kans parit ihanat juttuset vaiks ei tosiaan ollut tarkotuksena ostaa mitään. Mutta joo elikkä toi heräteostos (itseasiassa kaikki oli sellasia mitä ostin) takki, näin sen kaupassa ja mun oli pakko ostaa se heti koska hintakaan ei ollut mikään päätä huimaava. En oo halunnut ton mallista takkia koska ihan jokasella on tollanen tummansinisenä tai mustana. Tykkään kuitenkin tosta mallista ja nyt onneks löysin vaaleenpunasen, millaista en oo ainakaan toistaiseks nähnyt kellään. Ihan varmaan kuitenkin kaikki ostaa nyt tälläiset halvan hinnan takia, heh. Tulispa nyt vähän kylmemmät kelit et saisin laittaa mun rakkauden päälle. Miten yks takki voi tehdä musta näin onnellisen?

Sit noihin muihin juttuihin. Polvisukilla hintaa oli 9 euroa miinus henkilöstöalennus. Selailin taas kuolaten weheartitiä ja löysin sieltä niin monta kuvaa missä oli polvisukat niin oli ihan pakko käydä kipasemassa kaupassa ja ostaa omat ihanuudet. Multa löytyy kuitenkin yhdet polvisukat, mut äidin sanoin ne on ripulin väriset. Toinen juttu samaisesta kaupasta on olkapäät paljastava pitkähihainen paita. Tää oli alennuksessa 8 euroa ja siitä pois henkilöstöale eli hintaa jäi vähän päälle 6 euroa, ei mikään paha hinta. Mulla löytyy olkapäät paljastavia paitoja jo kaks, mut ne ei oo pitkähihaisia eli niiden käyttöajankohta sijoittuu lähinnä kesään. Polvisukat ja paita siis ostettu Lindexistä.

Hei muuten, onks mun fontti nyt ihan normaali ja selkeesti luettava? Eiliseen postaukseen tuli nimittäin parit kommentit fontista, jonka olin ilmeisesti vahingossa vaihtanut epäselväksi ja mun kone näytti sen mulle ihan normaalina.
DSC04654 DSC04652-tile DSC04649 DSC04639-tile DSC04655

22 kommenttia:

  1. Siis toi takki on niin täydellinen suloisuus! Mistä? Haluun kans! :) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Unohdin kirjottaa tohon postaukseen mut siis Vero Modasta :)

      Poista
  2. Mistä tää takki on? (:

    VastaaPoista
  3. oi vitsi miten kiva takki! On tää fontti mun mielestä vielä vähän hankalalukuista..

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Aijaa mun mielestä se näyttää ihan helppolukuiselta :D

      Poista
  4. mistä tämä takki on?

    VastaaPoista
  5. mistä toi takki on

    VastaaPoista
  6. mistä nuo sukat on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lindexistä niinkun sanoin tos tekstissä :)

      Poista
  7. Juu nyt tää fontti on mun silmiin ihan normaali :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei hyvä juttu! Se vissiin vaihtelee aina välillä, mun kaveri sanos niin :D

      Poista
  8. Itsekin hieman katselin tuota takkai Vero Modassa, mutta ainakin toistaiseksi jätin sen hyllyyn. Teinköhän virheen :D Niin nätti se on! Ja nuo polvisukat on todella suloiset!

    http://ellanooran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no jos se sulla viellä päässä kummittelee niin kantsii käydä hakemassa, en nimittäin usko et noi pysyy kauaa hyllyissä ;)

      Poista
  9. nyt näkyy mullakin fontti normaalina :-)

    VastaaPoista
  10. Hei ootko päässyt lindexiin töihin vai kui sait henkilöstö alennusta? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo missään töissä, mulla on Stockmannin henkilöstökortti millä saa alennuksia Stockalta, One waysta, Seppälästä ja Lindexistä ainakin :)

      Poista