21. syyskuuta 2014

PUHELIMEN KÄTKÖISTÄ

Tai itseasiassa läppärin. Siirsin nimittäin tilanpuutteen vuoksi kaikki kuvat kännykästä koneelle. Vähän harmittaa etten ostanut silloin aikanaan iPhonea isommalla muistilla. Ei voi enää mitään.
IMG_3548-tile
Ihana mökkimaisema! Käyn melko harvoin meijän mökillä ja näitä kuvia katellessa mietin et miks ei useemmin / Ostin kauan sitten Lumenen turvenaamion, ja sain nyt vast aikaseks käyttää sitä / Paras keksintö _ikinä_! Hintaa oli vaan kuus euroa, joka on siis vähän jos miettii et yks kuppi maksaa noin puoltoist euroa / Huuuups tämä samainen kuva oli jo aikasemmin  puhelinpostauksessa, en jaksanut enää sit tehdä uutta kollaasia
IMG_3527-tile
Ihanan lämmin / Hyvä vaimo teki murulle sämpylöitä ;) / Rapujuhlista kuva, käy vähän sääliks noita raukkoja / Äidin kans Ikeassa
IMG_3500-tile
Chill kotona, rakastan noita Bikbokista ostettuja lökäreitä! / Ja taas mökkimaisemaa / Vähän protskuu salin jälkeen. Sain muuten raahattua mun äidin salille mun kanssa, hyvä mama / Asua viikon takaa, mä niin tykkään noista farkuista, löysin ne uudestaan mun kaapista

6 kommenttia:

  1. En sitten tiedä miten oot laskenu ben&jerrysin halvan kuuden euron hinnan jos yks purkki maksaa 1,50€? 1,50x4 = 6€ ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Häh? Siis tarkotin et tos paketissa yks purkki maksaa vaan noin vähän suunnilleen ja kun normaalisti pienet purkit on yli kaks euroo :D

      Poista
    2. Sori, mun moka ummärsin että normaalisti yks tommonen purkki maksaa 1,50€

      Poista
  2. mistä ben&jerrysit on ostettu ? :)

    VastaaPoista
  3. Uusi lukija ilmottautuu! Tosi kiva blogi sulla <3 Vieraile myös minun blogissani: http://bytiahenriikka.blogspot.fi/

    Olen nuori suunnittelija ja aloittava yrittäjä, kirjoitan sisustuspainoista lifestyle blogia.

    VastaaPoista