18. syyskuuta 2014

POLVISUKAT

Eilen mä sain nauttia vapaapäivästä. Yleensä äidillä on myös keskiviikkoisin vapaa ja tehdään jotain kivaa yhdessä, useimmiten shoppaillaan. Eilen kierreltiin parissa kaupassa ja sen päätteeksi mentiin läheiseen satamaan  kuvailemaan. Oli jotenkin tosi rentouttavaa olla meren äärellä ja kaiken kukkuraks oli viel ihanan lämmintä. Ainiin hups, se olin mä ketä just viime postauksessa valitti liian lämpimästä syksystä. Anyway, vetäsin eilen ekaa kertaa jalkaan uudet polvisukat. Oonhan mä noita kotona käyttänyt mut sitä ei lasketa. En tykkää sukkahousuista niin oli kiva selvitä syyskuussa ulkona shortseilla noiden sukkien ansiosta. Mitä mieltä te ootte polvisukista ja omistatteko itse sellaset? Olis kiva kans kuulla minkä kanssa käytätte niitä!
DSC04782-2-horz DSC04776-2-horz

2 kommenttia:

  1. Mulle polvisukat on kyllä vähän sellanen "meeh". Jotenki oon itse rakastunu ylipolvensukkiin, koska oon jaloiltani kuitenkin sangen kurvikas tapaus. Polvisukat jättää mun mielestä liikaa ihoa paljaaksi, eikä ne oikeesti ees oo kauheen lämpimät. Vannon varmaan myös tumblr-vaikutteiden takia ylipolvenpituisten nimeen!

    Mutta siis, polvisukat näyttää kyllä tosi söpöltä jos niitä osaa yhdistellä. Ite omistan kahdet ja niit tulee harvoin käytettyä - mut talvella esim kerrospukeutumisessa ja mori-girl inspiroituneessa tyylissä ne on tosi kätevät. Eli ite käytän ehk eniten polvenpituisten hameiden kanssa ja sit paksujen sukkiksien päällä. Lyhyempihelmasten asioiden kaa (kuten esim hameet ja shortsit) kanssa viihdyn enemmä just korkeemmilla sukilla.

    Tohon asuun noi kyl sopii tosi hyvin! tykkään ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mäkin ettisin ensin ylipolvensukkia mut en löytänyt _mistään_ hienoja sellasia, mistä oot löytänyt niitä? Tai jos mä jotain löysin niin niiden sukkien hinnat oli tosi korkeet. Kiva jos tykkäsit mun asusta :)

      Poista