30. syyskuuta 2014

PITKÄÄN KUOLATTU TAKKI

Sain varmaan pari kuukautta sitten Rosewe nimisestä kaupasta sähköpostia jossa he kyseli yhteistyötä. Tietty suostuin, sillä kenelle ei muka kelpais ilmaiset vaatteet pientä mainostusta vastaan. Oon jo super kauan katellut tota mun valitsemaa takkia muiden blogeista, ja nyt vihdoin mullekkin tuli tilaisuus saada se ilmaseks. Suora linkki tuotteeseen tässä. Harmittaa vähän kun kyseisen takin hihat on mulle ihan vähän liian lyhkäset, mut minkäs teet kun on apinakädet.

Mulla on nyt viikon loma koulusta, thank god! Mitähän sitä tällä viikolla sit keksis? Tä päivä on ainakin ollu täynnä tekemistä. Mulla ja äidillä oli taas vapaata samaan aikaan, ja alettiin yhtäkkiä leipomaan pullaa. Ei oo mitään parempaa kun itse leivottu, just uunista tullut pulla ja lasillinen kylmää maitoa sen kaveriks. Ennen leipomista lähdettiin kaupungille taas kiertelee kauppoja. Mulla tarttui mukaan aivan ihanat housut ja pipo, josta lisää myöhemmin. Löysin myös eräästä sisustusliikkeestä kivan Buddha "patsaan". Ainiin, aloin myös tekee siivousta mun huoneessa. Tai lähinnä  vaatekaappien siivousta. Mulla on kaks pientä vaatekaappia, yks iso ja sit viel vaaterekki, joten voitte kuvitella sen vaatteiden määrän. Onneks sain karsittua niistä osan, ja tää osa lähtee kirpparille kun vaan saan aikaseks.
DSC04856-2 DSC04867-2-horz DSC04837-2 DSC04866-2 DSC04844-2 DSC04842-2-horz DSC04838-2

7 kommenttia:

  1. Ihania noi sun maisemakuvat, tosi kauniit värit ja hyvä laatu! Mäkin tykkään kuvailla juuri samanlaisia, kaupunkia ja luontoa, käy kurkkaamassa, jos kiinnostaa! :) (parissa viimeisessä ikävä kyllä kännykkäkuvia, mutta järkkärilaatua löytyy myös mm. täältä! http://imagination-thechips.blogspot.fi/2014/09/ex-temporena-tallinnaan.html?m=1 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mun äiti on ottanut suurimman osan kuvista :)

      Poista
  2. Ilmota sit täällä ku vaatteet on kirpparilla :) minne aattelit viedä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos muistan niin ilmotan! Viimeks mulla oli cittarin vieressä siinä Kirppis Centerissä jos oikein muistan, niin samaan ajattelin :)

      Poista
  3. Tosi ihana tuo takki, eikä ainakaan mun silmään näy kuvista, että olisi liian lyhyet hihat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään myös! Juu ei sitä huomaakkaan paitsi jos on takki päällä, sillä noi hihat on just sellases kohdassa et haluais niiden tulevan ihan vähän alaspäin :/

      Poista