6. syyskuuta 2014

KUULUMISIA PUHELIMEN KAUTTA

Ei mun postailemattomuus vissiin kovinkaan kauaa kestänyt, haha. Muokkailin tänään vähän blogini ulkoasua, vaikka ei kyl mitään huomattavan suurta muutosta oo näkyvissä. Mulla on muuten nyt niiiiin paljon rennompi olo tän blogin suhteen, kun otin sen asenteen että tuun postaamaan vaan sillon kun tekee kauheesti mieli kirjotella kaikkee hömppää tänne teille. Ainiin, mua voi seurailla instassa ja weheartitissä (oon taas alkanut käyttää sitä aktiivisesti, thank god for that website) nimellä amlpeppi
Kuva 014-tile
Tyttöjen kans eilen lähdössä kaupungille koska tj100!! / Mun tänpäivänen välipala / Vapaapäivän asua / Aurafestissä parhaan kaverin kanssa kesäloman viimeisimpinä päivinä
Kuva 001-tile
Kaverin kans alottelee Jokirannassa ennen baaria / Oon ajellut nyt viime viikkoina ihan liikaa, ei huvita enää / Mä niin rakastan tätä mun poikaystävän ihanaa neuletta, jonka mä ostin hänelle viime jouluna / Viisaudenhampaan poistoleikkauksen jälkeen ei kauheesti hymyilyttänyt. Arvatkaa vaan nolottiko mennä apteekkiin kun suusta valus verta yhtä paljon ku vesiputouksesta
Kuva 010-tile
En tiiä miks mun piti pestä kauhees darudessa ikkunoita viime viikonloppuna, haha / Ei hitto, tilasin maailman söpöimmät kuoret kännykkään! Teen mun tilauksista sit postausta kun ne tulee kaikki kotiin asti / "Nyt otetaan oikeesti joku normaali kuva" :DDD / Salilla lempparikenkuleiden kera
Kuva 006-tile
Mä tässä / Eilen börsissä! Ei hitto mun on nyt pakko kertoa, mut siis eilen kun oltiin tuolla niin mentiin mun kaverin kanssa juttelee yhdelle jätkälle ketä oli ihan yksin siinä venaili jotain kaveria. Juteltiin niitä näitä ja sit ku lähdettiin kaverin kaa pois hänen luota ni hän tarrautus molemmilla käsillä kiinni mun perseeseen?? Sit irrotin hänen kädet niin hän otti viel lantiosta tosi tiukasti kiinni eikä millään meinannut päästää irti. Anteeks mut mikä helvetti ihmisiä vaivaa... / Oon nyt viimeaikoina taas innostunut vanhast harrastuksesta / Haha rillipää minä

8 kommenttia:

  1. mistä noi revityt farkut on ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vero modasta, mut sen verran vanhat etten usko et niitä on enää :/

      Poista
  2. hankala lukee tätä postauksen fonttia, muuten tykkään pienestä muutoksesta paljon! :) ja ihana postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. What en mä oo vaihtanu mitään fonttia ja mulle tää näkyy ihan normaalina? Millasena se sul sit näkyy :D

      Poista
    2. Mulla on sama juttu, että tää postauksen fontti on tosi hankalaa lukea. Tarkistin Wordista, niin se fontti on nimeltään kai Britannic Bold :D

      Poista
    3. Haha joo mullakin se näkyi toisel koneel ihmeelliseltä. Näkyyks se nyt normaalina sulle?

      Poista
  3. mullaki näkyy tää fontti tälläsena paksuna ja erilaisena, tosi hankala lukee :/

    VastaaPoista