10. syyskuuta 2014

ELOKUUN KYNSIÄ

Löysin tietokoneen kätköistä julkaisemattomia kuvia mun tekemistä kynsistä elokuulta. Mulla on sellasia ihme vaiheita kun joskus haluun joka viikko laittaa kynnet eri tavalla kun pelkkä yksvärinen lakkaus, ja joskus voin olla kuukauden niil samoilla kynsillä kun ei huvita laittaa uusia. Elokuussa kuitenkin jaksoin lakkailla aina silloin tällöin, ja tein äidillekkin pari kertaa kynnet, mut mulla on vaan toisista kuvat. En sano että nä mun töherrykset on mitään maailman hienoimpia, mut aattelin tulla ne kuitenkin tänne jakamaan. Pitäis muuten varmaan tutustuu mun kameraan paremmin (eihän se oo ollut mulla kun about neljä viis vuotta) koska nä kuvat on aikamoista sössöä. Toki jotkut kuvat on itse otettu omista kynsistä, joten senkin vuoksi on vähän hankalaa. Tai sit mama on ottanut näitä kuvia, joka tietää mun kamerasta viel vähemmän kun minä. Haha, melkoinen kasa tekosyitä.
DSC04612 DSC04609 DSC04485 DSC04548 DSC04615

2 kommenttia: