20. elokuuta 2014

viimeisimpiä ostoksia

Huuuups onpas ollut taas hiljasta tääl blogin puolella. Haluaisin sanoo et en oo ehtinyt postailla kun oon lukenut vaan ylppäreihin, mut ei. En oo lukenu sivuakaan kesäloman jälkeen, en tiiä miks mut ku mua ei vaan yhtään huvita eikä innosta. Tänään mä kuitenkin meinasin, koska ylppärit on kuukauden päästä ja mulla tulee tosiaan vähän kiire kun on viel viis kirjaa lukematta, ja tietty viel kertaus. Ainiin, multa leikattiin ne viisaudenhampaat ja ei se leikkaus ollut yhtään niin kauhee kun mä luulin. Mut sit pari päivää sen jälkeen oli ihan kamalaa kun en pystynyt syömään oikeen mitään, en mä nyttenkään ihan normaalisti voi syödä, mut parempaan päin ollaan menossa!

Mutta sit näihin ostoksiin. Ostin Seppälästä parit rintsikat alennuksesta, en tiiä mikä siinä on kun mun pitää aina raahata alennusmyynneistä kauheet kasat alusvaatteita kotiin, mut onneks selvisin nyt vaan vähällä määrällä enkä seonnut täysin. Noi mitkä näkyy kuvassa paremmin on vähän kun ne Triangl perusrintsikat, kaikki varmaan tietää? Oon kuolannut sellasia vaiks kuin kauan mut onneks nyt löytys samantapaset vain viidel eurolla. Toiset mitkä ostin, on punaset "epätopatut", eli siis niis on vaan tota pitsiä. Ei mitkään maailman kauneimmat mut niiiiiiiin rennot päällä! En mä mihinkään noi päällä lähtis koska näkyy tosiaan läpi aika paljon, mut kotona noi on mulle ihan must juttu. H&Mstä tarttui mukaan söpö yökkärisetti, mihin kuuluu shortsit ja toppi.

Oon kuolannut tosi kauan noita kahta muuta kuvissa näkyviä juttuja. Eli siis Longchampin pikkunen pussukka, mitä oon nähnyt parilla ihmisellä. Toi on todella kätevä ja ollut mulla lähes joka päivä käytössä. Olin yllättynyt et se oli niin halpa ja viel henkilöstöalennuksen jälkeen sen hinnaksi tais jäädä alle 27 euroa. Toinen juttu mitä oon metsästänyt ihan super kauan, eli siis Ted Bakerin kännykkäpussukka. Tilasin sen viime viikon tiistaina ja se tuli viikko sen tilauksen jälkeen. En oo viel päässyt käyttää tota missään paitsi kotona testauksessa, mut voin kertoo et tuun käyttää tota todella paljon! Mietin todella kauan et otanks mä vaaleenpunasen vai valkosen, mut onneks päädyin vaaleenpunaseen. Me likeyyyy.
DSC04534 DSC04538-horz DSC04533 DSC04536

2 kommenttia:

  1. Oi vitsi, tosi kivoja ostoksia! :-) ja tuo ted bakerin puhelinpussukka!! Niin söpö! Mistä tilasit sen? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla et tykkään! Tilasin sen ihan Ted Bakerin nettisivuilta, sieltä ei tuu tällä hetkellä postituskuluja joten kantsii tilaa heti jos innostuit :)

      Poista