1. elokuuta 2014

uudet treenivaatteet

Vietin eilisen päivän Salossa iltatorilla, kun työtkin loppui nyt sitten ihan kokonaan tältä kesältä. Olin siellä äidin ja sukulaisten kanssa muijaporukalla. Ihan kivaa siellä oli, menin sinne kyllä vaan sen takia kun ei ollut oikeen muutakaan tekemistä. Samalla käytiin jossain ihme kaupassa Salossa, en muista mikä sen nimi oli mutta siel oli kuitenkin ihan kaikkea todella edullisesti. Löysin sieltä aivan ihanat Reebokin treenikengät jotka makso mulla vaan 40 euroa, olin ihan järkyttynyt kun ne oli niin halvat heh. Mulla on kuitenkin ollut nyt vaan yhdet salikengät ja alkaa vähän se valkoliila väri kyllästyttämään, mut onneks nyt voi vähän vaihdella!

Kävästiin tänään murun kanssa kiertelemäs kauppoja samalla kun heitettiin mun äiti töihin. H&Mstä oli pakko ostaa pari treenitoppia koska mulla ei oo oikeestaan kun yks kunnon treenitoppi, muuten oon käyttänyt salilla vaan ihan perustoppeja mut ne ei oo yhtään niin kivoja kun oikeen itse asiaan tarkoitetut topit. Olihan sit tänään pakko mennä testaamaan uusia kenkuleita ja toppia, kengät on aivan mielettömän kevyet jalassa ja niillä on helppo tehdä kaikkea. Varsinkin juokseminen on kevyempää kun niis vanhoissa kengissä. En oo varmaan ainoo ketä uudet treenivaatteet motivoi salille menemiseen, olin jotenkin energisempi ja oli kiva katella uusia vaatteita samal kun teki jotain liikkeitä, heh.
DSC04428-tile DSC04454 DSC04430 DSC04450 DSC04426-tile DSC04455 DSC04436

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti