8. elokuuta 2014

palkkapäivä

Pääsin eilen vasta "kunnolla" käyttämään mun kesätyöstä saatua palkkaa. Kiertelin täällä mun kotikaupungissa ostoskeskuksessa sekä menin Skanssiin. Eilen tarttui mukaan kahdet kengät, yhteishintaan 15 euroa???? Olin niin innoissani tosta yhteishinnasta joten en kauaa miettinyt kunnes kiikutin nää kenkulit kassalle. Oon tarvinnut mustii balleriinoja pitkään, sillä vanhat on niin kuluneet sieltä sisältä. Nä on enemmänkin loaferit kun balleriinat, mut ajaa silti saman asian. Aztec-kuvioiset popot olivat ainokaiset hyllyssä, ja ne jopa oli mun kokoa, ihme kyllä. Mukaan tarttui myös maailman ihanimmat pöksyt, jotka mulla löytyy ihan samanlaiset jo ennestään, mut leopardikuosina. Heti kun näin noi käärmekuvioiset, tiesin et mä tuun ostamaan ne. En tiiä mikä mulla on nyt tullut tohon eläinkuosiin, vihasin meinaa sitä tässä viel vuosi tai kaks sitten.

Kuvissa vilkkuva eläinkuosinen (ylläri) kimono tarttui mukaan pari päivää sitten H&Mn alennuksista, hintaan 15€. Sitäkin oli jäljellä alennuksessa enää yks, ja just mun kokoa. Mulla on ollut näköjään hyvä tuuri noiden alennusten kanssa tällä viikolla ;) Yleensä on jäljellä vaan niitä kaikkein suurimpia kokoja. Oon käyttänyt tota kimonoa jo kovasti, mut mulla tulee vähän kiinalainen olo sen kanssa, haha. Aika eksoottista. Välillä on myös sellanen fiilis et kulkis aamutakissa ihmisten keskellä, eli vähän ristiriitaset mielipiteet siis.

Mun oli pakko ottaa vielä kuva ihanan Cloettan lähettämistä tuotteista, jotka sain heiltä kiitokseksi. En oo vielä päässyt syömään noita, mut mua kyllä vähän himottaa noi pähkinät koska niissä lukee sana spicy, ja kaikki tulinen (varsinkin pähkinät) on parasta ikinä. Anyway, alan nyt tästä laittamaan kynsiä, koska tänään AURAFEST! Tulkaa moikkaamaan jos näette mut siellä :)
DSC04468 DSC04480 DSC04483 DSC04475-tile DSC04471 DSC04479

4 kommenttia:

  1. Eikää nuo printtipöksyt, mäkin tahon! Omistan jo leopardikuvioiset, mutta tuollaiset käärmeennahkakuviohousut olisi täydellinen lisä, varsinkin kun se printti on aika huipulla nyt ♥ Plussaa et ne on mustavalkoiset:3

    http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyl aivan ihanat! Kannattaa käydä katsoo jos KappAhlis olis vielä sun kokoa ;)

      Poista
  2. Kysyitkö ite cloettalt yhteistyötä:)

    VastaaPoista