31. elokuuta 2014

MOTIVAATIO HUKASSA

Mulla on motivaatio nyt ihan kadoksissa tän blogin suhteen. Tai itseasiassa ollut jo pari viikkoa, kuten ootte ehkä huomannut. Syynä on se että mun ajatukset pyörii nyt ihan muualla, esim ylppäreissä ja mahdollisesti tulevassa Thaimaan matkassa. Aattelin että en ota nyt mitään ylimäärästä stressiä tästä blogista, vaan tuun postaamaan pelkästään silloin kun on fiilistä siihen. Nyt oon nimittäin postannut "pakossa" ja sillä ajatuksella et "en oo pitkään aikaan postannut nyt on pakko julkasta jotain". Postausten tasokin varmasti vähän nousee kun saan motivaation takas tähän hommaan. Mulla on nyt vaan sellanen vaihe elämässä et tekee mieli vaan nukkuu ja olla poikaystävän kainalossa, haha. Eli älkää siis ihmetelkö jos musta ei kuulu nyt hetkeen tai sitten kuuluu tosi harvoin, aattelin tulla vaan kertoo tän asian teille :)

Ainiin, piti viel sanoa et te ketä käytätte Dr Denimin farkkulegginssejä, niin kantsii käydä hankkimassa Ginasta oikeastaan ihan samanlaiset, täydellisesti istuvat jegginssit 20 euroa halvempaan hintaan. Yks mun kaveri vinkkas mulle asiasta, ja nä on siis oikeesti ihan samanlaiset kun ne Dr Denimin pökät.
DSC04626 DSC04588 DSC04597 DSC04587 DSC04593

4 kommenttia:

  1. tsemppiä sulle elämään & pidä vaan iha rauhassa pientä paussii. tärkeintä on pitää ittestään huolta, ei tässä oo mitään järkee jos motivaatio on hukassa. sitten ku se taas tulee takaisin, mä oon ainaki täällä innolla oottelemassa säännöllisiä ja upeita postauksia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, ihana kommentti :)

      Poista
  2. Pakko sanoo et oot tosi ihanan elämänilonen ja sympaattinen ihminen ja nätti! Jumituin lukeen sun blogia ku piti vaan vilkasta. Keep going girl pääset viä pitkälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei hitto ehkä ihanin kommentti minkä oon ikinä saanut, oot aivan ihana♥♥ Kiitos sulle tosi paljon, mun päivästä tuli ihan hirmuisesti parempi!!

      Poista