22. elokuuta 2014

ekan koulupäivän asua

Ai mitenniin oon jäljessä tän postauksen suhteen? Parempi myöhään kuin ei ikinä eiks niin. Mulla on pyörinyt nä kuvat tosi kauan järkkärissä, mut vast pari päivää sitten sain aikaseks kaivella ne sieltä muistikortilta. Mulla oli ekaa kertaa päällä noi käärmekuvioiset chillipöksyt, jotka ostin pari kolme viikkoa sitten jos muistan oikein. Tästä tuli nyt tosi sekava ja lyhyt postaus mut en pysty kunnolla keskittymään kun ajatukset pyörii ihan muualla. Olisko teillä muuten postausehdotuksia? Ja lukeeks ketään ylipäätään enää näitä mun postauksia kun kommentteja ei oo tullut enää pitkään aikaan heh :)
DSC04527 DSC04514-horz DSC04524

10 kommenttia:

  1. Yksi lukija ainakin ilmottautuu!:)

    VastaaPoista
  2. Ihana asu :) Ja kyllä täällä luetaan! Oon vaan niin laiska kommentoimaan...

    VastaaPoista
  3. Mä ainakin luen :) ihana asu taas jälleen

    VastaaPoista
  4. Tää on mun lempi blogi :) ihana sinä :)

    VastaaPoista
  5. Juu luetaan! Jestas sun hiukset on kasvanu :) syöks jotain hiuksien kasvuu edistävää vai onks kasvanu iha luonnostaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha cool jos on kasvanut! Oon nimittäin yrittänyt kasvattaa niitä. En oo syöny mitään hiustabletteja, vaan siis en oo käyttäny kauheesti suoristajaa enkä muita kuumentavii laitteita. Oon keksinyt ihan oman tavan miten saa mun afrohiukset suoriks :D

      Poista
  6. jooo luetaan :)) oon vaan joskus tosi laiska kommentoimaan....
    ihana asu !! :)

    VastaaPoista