11. elokuuta 2014

ahdistus

Huomenna alkaa viiminen vuosi lukiossa. En tajuu miten tä aika on voinut kiitää niin nopeesti. Ylppäritkin lähestyy kovaa vauhtia ja en oo lukenut melkeen yhtään, tiiän et se on oma vika mut se on jotenkin vaan ihan unohtunut. Ainoot kerrat millon oon vähän lukenut on ollut töissä kun ei oo näkynyt asiakkaita. Kirjotan nyt syksyllä siis psykologian, ylimääräisenä onneks. En oo tehnyt oikeestaan mitään psykan eteen lukion ekalla tai toisella, joten ihan oma vika miks nyt ollaan tässä jamassa. Olisin varmasti tehnyt toisin jos silloin olisin tajunnut et noita tietoja tarvii oikeesti ainakin ylppäreissä.

Toinen asia mikä mua ahdistaa, on tän viikon perjantai. Multa revitään siis vissiin oikealta puolelta ylhäältä ja alhaalta viisaudenhampaat. Ne ei oo ees puhjennut vielä, joten ne viedään multa tuolta ikenen alta. Mulla ei ole mitään hajua miten se tapahtuu joten jos jollain ollaan tehty näin niin olis tosi kiva jos joku kertois. Pelkään muutenkin piikkejä eli se puudutuskin ahdistaa. Ja se veri mikä tulee sieltä mun ikenestä luultavasti. Parin viikon päästä taas sama juttu, toiselta puolelta suuta. Toivottavasti en pyörry.

Ainiin, viikonloppuna oltiin kaverin kanssa Aurafesteillä, ja se perjantai päivä ei sujunut ollenkaan odotusten mukaisesti. Aloteltiin ensin jokirannassa ja aateltiin että tänään juodaan ja juhlitaan kunnolla. Ei kuitenkaan ollut hirveesti fiilistä vaan kaikki juomat oksetti jotenkin. Puol ysin maissa vasta mentiin sit pienes hiprakassa festarialueelle kuuntelemaan Uniikkia ja aateltiin et ollaan siellä sit kahteentoista asti milloin ekan päivän viimeinen esiintyjä lopettaa. Puol kahdentoista aikaan yöllä mulla alko kuitenkin tulla päänsärkyä eikä mulla ollut sit lääkkeitä mukana joten aateltiin et lähdetään. Autossa mun päänsärky alkoi suurentua ihan järkyttävän kovaksi ja mulle tuli paha olo. Kun tultiin kotiin menin suoraan vessaan oksentamaan ja sit tajusin et jep, mulla on taas migreenikohtaus. En tiiä miks nyt yhtäkkii kesän aikana mulle on alkanut näitä kohtauksia tulemaan, pitäis varmaan hinata itseni lääkärin puheille.
DSC04490 DSC04501 DSC04504 DSC04500

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti