24. heinäkuuta 2014

viime viikot puhelimen kautta

Kuva 005-tile
Ostin Virosta muiden juomien lisäks tollasta Somersbytä, mitä en ollutkaan ennen maistanut, toi oli ihan hyvää et voisin ostaa uudestaankin / Kamujen kans meijän mökillä paljuilemassa / Sillon kun täytin 18, aattelin et jee kivaa kun voi ite hakea juomia sun muuta, mut nyt tiiän et paras asia tässä täysikäisyydessä on ehdottomasti ajoluvan saanti / Muru tarjos mulle lehtipihvin, parasta
Kuva 012-tile
Ihanat kamut oli järjestänyt mulle "yllätyssynttärit" viikkoa mun oikeeta synttäripäivää myöhemmin, yllätys vaan meni vähän pilalle kun mä tajusin koko asian vähän etuajassa, hah / Blogin puolella jo aikasemminkin näkynyt herkkuburgerit / Lähdös ajamaan murun mökille / Asuuuu
Kuva 002-tile
Poikaystävän kans Särkkiksessä viikko sitten, vähän jännitti ajaa sinne itse! / Ihanat delfiinit, haha / Mä töissä / Näit ruokakuvia ei tässä postauksessa viellä paljoa ookkaan ;)

Läkerol Dents arvonta on päättynyt! Arpaonni suosi inka p nimellä osallistuvaa, laitoin sulle jo viestiä. Kiitos kaikille osallistujille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti