27. heinäkuuta 2014

viikonloppu mökillä

Mentiin viikonloppuna mamin, isin ja poikaystävän kanssa meidän mökille saareen. Oli ihanaa päästä raskaan työpäivän jälkeen rentoutumaan keskelle ei-mitään, vaikka ihana pomo päästikin mut tuntia aikaisemmin töistä. Sain myös kesän ekat kunnon auringonotot otettua, ja tais sitä väriä onneks vähän tarttua pintaan. Oon ollut tän kesän ihan hirveen kalpea, koska mulla on ollut töitä nyt heinäkuu ja kesäkuussa oli melko huonot ilmat. Huomenna lähtee viiminen työviikko käyntiin! Iloittaa et pääsen nauttii kesästä ees sen parin viikon ajan, mut toisaalta on kyl kiva olla töissä että saa sitä omaa rahaa ettei tarvii pyytää aina vanhemmilta. Mulla on tulossa melko rento eka jakso, joinain päivinä mulla on vaan yks tai kaks tuntia ja keskiviikot mulla on onneks kokonaan vapaita! Eli toivottavasti keskiviikkoisin on sit hyvät ilmat et saan vähän rusketusta sillon pintaan.
DSC04405 DSC04371-tile DSC04400 DSC04404 DSC04408-tile DSC04387 Kuva 001-tile

1 kommentti: