13. heinäkuuta 2014

elossa ollaan

En oo ehtinyt postailla johonkin kolmeen viikkoon, koska mulla on ollut tosi paljon muuta ajateltavaa: esimerkiks viikko sitten ollut inssi, josta pääsin ihme kyllä ykkösellä läpi sekä töiden alku sisustusliikkeessä, joka on vienyt kaikki mun voimat. Töiden jälkeen haluun yleensä vaan ruokaa ja sen jälkeen nukkumaan oman kullan kainaloon, eikä käy ees mielessä et vois räpsii kuvia tai tehdä postauksen. Eli siis suurin osa mun heinäkuusta on kulunut töiden ja ajelun parissa, on toi kyllä oikeesti tosi paljon helpottanut mun elämää, ajokortin saanti siis. Kaikkialle pääsee paljon helpommin ja voi elää spontaanimmin kun ei tarvii suunnitella jotain menoja kolmee viikkoo eteenpäin. 

Tää viimeisin viikonloppu meni mökillä poikaystävän ja parin kaverin kanssa, oli tosi kiva päästä taas välillä meidän mökille saareen keskelle ei mitään. Mun alkavaan viikkoon kuuluu esimerkiks viron reissua, töitä ja ehkä pientä matkaa Tampereelle johon sisältyy Särkänniemi sekä Ideaparkissa käynti, pitää nyt vähän viel kattoo että onnistuuko se.
DSC04339 DSC04330 DSC04336 DSC04324-tile DSC04345

4 kommenttia:

  1. mistä noi kuvat susta on otettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vissiin Nousiaisista :) En oo ihan satavarma kun ajeltiin vähän joka paikassa

      Poista
  2. onks noi kuvat nousiaisista?

    VastaaPoista