23. kesäkuuta 2014

onnellinen

Nyt on juhannukset ohi ja synttärit juhlittu. Tuntuu jotenkin tosi oudolta olla 18, tai kun voi tehdä paljon enemmän kaikkee. Lauantaina juhlittiin pienellä kaveriporukalla meillä kotona mun synttäreitä. Oli tosi hauskaa mut lopuks alko vähän masentaa se et lähennyn taas neljääkymppiä. Eilen, sunnuntaina, meille tuli vieraita mökille juhlimaan mun synttäreitä. Sateesta ja muutenkin kauheesta ilmasta huolimatta kaikki vaikutti viihtyvän hyvin, ja oli kiva nähdä sukulaisia pitkästä aikaa. Halusin sinne kaikkee mahdollista pinkkiä, joten sitähän oli; pöytäkoristeista aina likööriin saakka.

Synttärilahjaks sain suurimmaks osaks rahaa, mikä tuli todellakin tarpeeseen koska mun lompakos ei oo muuta kun villakoirii. Poikaystävältä sain kuitenkin kivan Hilfigerin kellon joka mulla on tänään ollut päällä. Äidiltä sain rahan lisäks DKNYn söpön meikkipussin, joka tuli just oikeeseen aikaan koska mun edelliset meikkipussit on toinen toistaan rumempia. Paketeista paljastui myös esimerkiks ihana Hilfigerin rannekoru, jossa on tosi kiva kiinnitysjutska.

Tänään aamulla mä matkasin kohti Turun keskustaa ja sain kesätöitä heinäkuuks! Sain sen paikan ihan unelmapaikasta, nimittäin sisustusliikkeestä jossa myydään kaikkee ihanaa pientä. Mua kiinnostaa sisustus ja just kaikki sellaset pienet koriste-esineet, jota tuolta löytyy. En malta odottaa ekaa työpäivää, joka onkin sit jo viikon päästä. Samalla keskustan reissulla poikkesin vähän mun ostoslakosta ja tuhlasin synttärilahjaks saadun lahjakortin jolla ostin alusvaatteita. Mulla on alusvaatteita kaapit pullollaan mut jotenkin niitä on pakko saada aina lisää.
DSC04073 DSC04098 DSC04077 DSC04104 DSC04116-tile DSC04067 DSC04101 DSC04119

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti