9. kesäkuuta 2014

nyt alkaa shoppailulakko

Ei hitto oon ostellut nyt kaikkee ihan liikaa, ja aattelin et alotan pienen shoppailulakon! Ainakin nyt tän kesäkuun aion olla ostamatta yhtäkään vaatetta, ellei se sit oo joku lahja jollekkin toiselle. Mutta jees, tänään olin kuitenkin teoriakokeessa uusimassa sitä, ja pääsin kevyesti läpi! Olin aivan paniikissa ku aattelin että en läpäise sitä taaskaan. Sen jälkeen suuntasin kaupungille ja näin siellä kaveria. Ostin kuvassa näkyvän biksujen yläosan (niitähän ei löydy jo ennestään riittävän paljoo...) Ginasta ja ihanan pehmosen collegepaidan Bikbokista puoleen hintaan. Kuvissa näkyvä raidallinen jutska on myös uus paita, jonka ostin hetki sit Ginasta puoleen hintaan. Se on vähän niinkun löysä peplum t-paita, jonka tuutte näkemään varmasti sit asukuvissa.

Kuvattiin poikaystävän kanssa se video nyt viikonloppuna, ja mulla olis tän illan suunnitelmina (jos salin jälkeen millään ehdin ja jaksan) editoida se tänne teille näytettäväksi. Saa nähdä jos saan sen huomenna julkastua teille, toivottavasti. Noi videoiden muokkaamiset on aina niin pitkäjänteistä ja rasittavaa puuhaa, mut mä teen sen teidän vuoksi koska on kivaa saada varmasti vähän vaihteluu tänne blogiin.
DSC03949 DSC03953 DSC03948-tile DSC03937 DSC03952

4 kommenttia:

  1. Muaki jännitti teoriakoe ihan sikana... inssi vielä edessä. Ihania ostoksia♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vitsit tota inssii edeltää varmaan niin järkyttävä paniikki... Heh on kyllä :)

      Poista
  2. Mistä noi housut on? :)

    VastaaPoista