20. kesäkuuta 2014

mun elämän aakkoset part 2

Nails. Hahah taas enkuks, eli siis mulle on tärkeetä et mun kynnet on aina lakattu jotenkin erilaisesti kun ne ihan perus yksväriset. Lisäks en tykkää yhtään lyhyistä kynsistä itelläni, koska niissä ei näytä niin kivalta jos on "erikoinen" lakkaus, mut onneks mun ei tarvii koskaan kärsii kauaa siitä jos mun kynsi on vaikka lohjennut tosi lyhkäseks, koska ne kasvaa mulla tosi nopeesti ja on vahvat eikä lohkeilekkaan niin usein. Oon aina tykännyt eniten liukuvärjäyksestä, mut mun pitäis varmaan taas kokeilla kaikkii eri juttuja, mitä kokeilin joskus nuorempana.

Oma rakas on se johon luotan kaikkein eniten ja hänen kans oon kaikkein eniten oma itseni, ilman et mun pitää pelätä mitä sanon tai miltä näytän. Muru tietää must enemmän asioita ku ketään muu ja jos mulla on sellanen olo et nyt pitää avautua tai puhuu jollekin, niin teen sen aina murulle. Ollaan tänään seurusteltu 400 päivää, joka on mulle tosi paljon sillä en oo tätä ennen seurustellut tosissani. En mä sillon alkuaikoina uskonut et tästäkään mitään tulis koska olin vähän "villi" sillon, mut onneks jaksoin silti yrittää koska tä vuosi on ollut parasta aikaa mun elämässä.

Perhe. Ollaan aina oltu tosi läheisiä perheen kanssa, vaiks on meillä erimielisyyksiä niinku kaikissa perheissä. Musta on ihanaa et kun tuun kotiin niin tiiän et mulla on tääl turvallista olla ja mun perhe yrittää aina parhaansa auttaa mua jos mulla on joku ongelma tai ahdistus.

Risotto, hah. Mun bravuuriruoka, jota mä teen lähes aina jos mä teen ruokaa koko perheelle. Oon aika laiska testailemaan uusii reseptejä, mut uskon et tähän en kyllästy ikinä.
DSC04036,,-tile
Shoppailu. Rakastan shoppailua, varsinkin jos kaupoissa ei ole paljoo ihmisiä ja shoppailen yksin tai mamin kanssa. En melkeen ikinä löydä mitään kun oon kaverin tai vaikka poikaystävän kanssa, en tiiä mikä siinä on. Nettishoppailu on kans tosi jees juttu, se on vaan tuskaa kun pitää odotella kauan niitä tuotteita että ne saapuu.

Tatuointi. Oon tosi pitkään halunnut tatskan, sellaisen aika pienen missä on joku mulle tärkeä teksti. Oon aina tykännyt enemmän teksteistä kun erilaisista kuvista. En kyl tiiä saanko tätä koskaan aikaseks, koska mulla on tosi alhainen kipukynnys enkä tiiä tuunko mä kestämään sitä kipua. Jos teillä on tatuointeja niin kertokaa ihmeessä et mihin otitte, kauan se kesti ja sattuiko!

Ulkomaat. Ollaan matkusteltu perheen kanssa tosi monta kertaa, harmittaa vaan kun en muista niistä ekoista reissuista niin paljoo koska olin varmaan ekal luokalla sillon. Mun mielestä ulkomailla on vaan kaikki niin paljon kivempaa, siis vaikka oltaisiin ihan Ruotsissa. En oo käynyt kovin mones paikassa, mut jossain tosi monta kertaa. Thaimaa on tietysti mun ehdoton lemppari mut onneks pääsen sinne ehkä ens vuoden alkupuolella. Oon niin katellinen mun muulle perheelle, ketkä voi sanoa et he on asunut Thaimaassa, murr, itse olin silloin vast äidin masussa.

Valkoinen. Mun lempiväri ihan kaikessa: vaatteissa, sisustuksessa yms. Valkoinen luo jotenkin tosi puhtaan vaikutelman ja sitä on helppo yhdistellä, se korostaa rusketusta ja sopii kaikille. Me likeyyyy.

Ystävät. Mua harmittaa kun mulla meni periaatteessa välit niin moneen mun ystävään kun menin lukioon toiselle paikkakunnalle enkä jäänyt tänne, mihin yli puolet mun kavereistä jäi. Yhteydenpito on jotenkin vähän jäänyt joidenkin kanssa, mut tästä ainakin huomaa et ketä niit oikeita kavereita on. Harmittaa myös se, kun jotkut ketkä on alottanut vaiks seurustelun, näkee vaan sitä heidän omaa rakastaan eikä ymmärrä sitä et kavereille tulee aika paska fiilis siitä kun poikaystävä korvaa heidät. Jokasella on varmasti joku tälläinen kaveri, mulla niitä on vähän useempia.
DSC04027-tile
Äiti on ihanin ihminen kenet tiiän. Mami on tosi ymmärtäväinen ja se osaa auttaa mua jos tarviin apua. Tykkään tehdä mamin kanssa kaikenlaista, oli se sit matkustelua, kuvailemista tai ihan vaiks kaupassa käyntiä. Tiiän et en ole ikinä ollut mikään täydellinen tytär, mut äiti rakastaa mua silti tälläsenä kun oon. LOVE YOU MAMA.

Ötökät. Mulla on tullu täs parin vuoden sisällä hirvee ötökkäkammo, en mä ennen niitä oo pelännyt. Muistan kun pienenä istuin mun senaikaisten naapureiden ojassa ja katkasin kastemadon ja näytin sitä mun veljelle, hah. Nyt en vois kuvitellakkaan et koskisin kastematoon, hyi. Varsinkin hämähäkit on ihan kamalia ja kaikki koppakuoriaiset sun muut öttiäiset.

3 kommenttia:

  1. mulla on tatuointi kädessä tommonen aika keskikokoinen ja ei siinä kestänyt paljon mitään ehkä 10-15min. Itseäni pelotti kans aluks ku kaikki pelotteli sillä sattumisella, mut ku neulakammoinen kaverinikin uskalsi ottaa ni kai sit minäkin :) enkä oo katunut päivääkään! Jokasella se kipu tietty tuntuu erilailla ja riippuu kohdasta mit itseäni se ei ainakaan sattunut, tuntui vain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiitos paljon tiedosta! Ehkä mäkin rohkenen ottaa omani jossain kohtaa :)

      Poista
  2. Mulla on kädessä suht iso ranteen sisäpuolelta kyynärtaipeeseen ja kaartaa vähän sivulle asti. Värillinen niin kesti 4,5h ku tehtiin ja muuten ei kauheesti sattunu paitsi kyynärtaipeen läheltä :)

    VastaaPoista