18. kesäkuuta 2014

mun elämän aakkoset part 1

Aikuisuus, tai lähinnä tulevaisuus, josta mulla ei oo mitään hajua millaisen tulevaisuuden haluaisin. Mua ahdistaa kun en tiiä yhtään mitä oon tekemässä sit vuoden päästä kun toivon mukaan saan sen kuuluisan valkolakin mun päähän. On kaikkii eri aloja mitkä kiinnostais silleen vähän, mut en tiiä viel sitä oikeeta mitä jaksaisin opiskella kauemmin.

Bloggaaminen. Ei varmaan tullut yllätyksenä kellekkään, heh. Harmittaa vaan kun en muista millon alotin kirjottaa tätä mun nykystä blogia, kun tätä ennenhän mulla oli toinen. Luulisin et tätä on tullut kirjotettuu nelisen vuotta. Mulla on ollut ylä- ja alamäkiä tän blogin kanssa, kun välillä ei riittäis motivaatio sit millään, ja joskus taas on kauhee into päästä kuvailemaan ja bloggaamaan.

Camera. En keksinyt suomenkielistä sanaa joten tää saa nyt luvan kelvata. Mä rakastan valokuvausta, lähinnä ihmisten kuvaamista, en tykkää oikeen ottaa mitään tylsii luontokuvia mitä ainakaan mä en jaksa sen kummemmin katella. Haluaisin joskus kuvata jotain ihmistä sillee et olis vähän rekvisiittaa sun muuta, eikä vaan näitä tylsii FB:n profiilikuvia mitä jotkut kamut pyytää.
DSC04021
Dr. Denim. Niin massaa mut kelpaa silti mulle, niiden ihanat housut siis. Mua ärsyttää jos farkut on vähänkin liian löysät, ellei oo siis jotkut boyfriend-malliset, mut nä on niin täydellisen tiukat ja istuu tosi hyvin. Harmittaa vaan kun mä en raaski useesti tuhlata 50 euroa housuihin, muuten mulla olis näitä varmasti lähes joka ikisessä eri värissä.

Esiintymispelko. En tiiä mikä siinä on, mut mä pelkään tosi paljon esiintymistä ja erilaisten puheiden pitämistä. En tykkää olla huomion keskipisteenä jos ympärillä on mulle tuntemattomia ihmisiä. Oon kateellinen niille, kenellä on helppoo pitää esimerkiks koulussa kaikkii esitelmiä ja puheita. Siks mä haluunkin yleensä aina ekana pitää sellaset pois alta, ettei jännitys ehdi kasvaa liian suureks.

Grilliruoka. Yks kesän parhaimmista jutuista mun mielestä! En tiiä mitään parempaa kun hyvin grillattu, mehukas pihvi ja sen kaveriks joku salaatti. Harmi vaan kun ainakaan mä en saa grilliruokaa muuten kun kesällä kun oon mökillä.

Harrastukset. Ei mulla sinäänsä mitään harrastusta ole, mitä harrastaisin aina tiettynä päivänä tiettyyn aikaan. Tykkään, että saan itse päättää mitä mä teen milloinkin ja kuinka kauan, ilman sitä huonoo omaatuntoa jos jätän jotain tekemättä. Mun epävirallinen harrastus on siis sali, tai onhan näitä muitakin mut urheiluna tämä.

Ilta. Oon yöihminen, ja mua ärsyttää sellaset ketkä haluu mennä nukkumaan kauheen aikasin, siis näin lomalla. Meillä käy usein poikaystävän kans niin, et hän on aivan väsynyt illalla ja mä oon levoton ja pyörin sit vaan sängyssä ja odotan et alkaa väsyttää. Tän takia tykkään juhlia, koska sit ihmiset ei mee niin aikasin nukkumaan, hah.
DSC04032-tile
Juhannus. Tällä mä tarkotan lähinnä mun synttäreitä, joita mä vihaan just tän ajankohdan takia. En voi varmaan ikinä järkätä itelleni synttärikemuja samana päivänä kun mä täytän, koska kaikki vaan mökkeilee juhannuksen aikana. Haluaisin et mulle järjestettäis joskus yllätyssynttärit, ja oon aina halunnutkin, mut se ei taida toteutuu just tän huonon ajankohdan takia :( No ehkä joskus sitten viel.

Kesä. Mun ja monen muunkin lemppari vuodenaika. Mä rakastan lämpöä ja sitä kun iho ruskettuu, saa ottaa ees hetken rennosti ja olla murehtimatta koulusta. Mökkeily kuuluu kans mun tähän kesään. On niin ihanaa päästä pois kaupungin vilinästä edes hetkeks sinne saariston hiljaisuuteen, minne ei kuulu yhdenkään auton äänet. Must tuntuu et kaikki on muutenkin ilosempia kesän aikana, mulle ainakin tulee parempi mieli kun arska paistaa pilvettömältä taivaalta.

Linnut. En tiiä mikä siinä on, mut pelkään lintuja aivan järkyttävän paljon. Varsinkin niitä isompia, eli esimerkiks joutsenia ja riikinkukkoja, mulle tulee oikeen kylmät väreet ja ahdistus kun kirjotan tätä. Mun pahin pelko on se, että joku lintu hyökkäis mun kimppuun tai joutuisin olemaan ison linnun kans samas huoneessa. Tällä mun järkyttävällä lintufobialla voi ehkä olla jotain tekemistä tosi pienenä äidiltä salaa katsotun Hitchcockin linnut -elokuvan kanssa. Pelkääks joku toinen teistä lintuja?

Minttu. Oi, mä tykkään niin paljon kaikist minttujutuista, varsinkin jäätelöstä. En tiiä mitään parempaa kun Carte d'Orin minttujäätelö missä on suklaapaloja, en oo kyl nähnyt tätä kaupois pitkään aikaan, tietääks joku et myydäänkö sitä viel? Anyway, minttu on siis mun lempparia karkeissa ja jätskeissä. Huulirasvat missä on mintun tuoksu on myös mun suuri heikkous.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti