27. kesäkuuta 2014

life lately

Mun arkipäiviin on kuulunut lähinnä ajotunteja ja kavereita. Eilen olin ajotunnilla ja sen jälkeen pimeän ajon simulaattorissa, joka oli ihan hirveetä hah. Ajoin peurojen yli ja muutenkin se oli tosi outo ajaa tollases simulaattorissa oikeen auton sijasta. Sen jälkeen näin mun parasta kaveria ja hän oli meillä yötä. En muista millon oon viimeks ollut jonkun kans yön yhdessä ketä ei oo mun poikaystävä, mut oli kivaa viettää tyttöjen iltaa.

Tänään mulla on taas ajotunti, ja sen jälkeen liukkaan ajon rata, mitä en odota innolla. Mua ahdistaa nimittäin sellaset hetket millon mulla ei oo tilanne hallussa, mut kai mä elävänä selviin! Illemmalla sit pienellä kaveriporukalla vietetään iltaa, ja huomenna meen juhlimaan. Mä alan nyt valmistautuu tohon tunnin päästä alkavaan ajotuntiin, adios amigas!
DSC04219-tile DSC04180 DSC04224 DSC04169 DSC04242-tile

2 kommenttia: